Gå til innhold

Kan du beskrive «dramaqueens»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan oppfatter du dem? Hvordan forholder du deg til dem?

Anonymkode: 6aad8...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle disse trådene. Kanskje du faktisk skaper dette selv? Kanskje du er en dramaqueen selv.

Anonymkode: c0d76...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker å se på drama, - Andre liker å lage drama og det er "Dramaqeens"...

Får en dramaqeen muligheten til å klage på en resturang feks, så tar vi vær sjangse de får. Motsatt orker ikke bry seg og lar det gå....

Anonymkode: 17102...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan oppfatter du dem? Hvordan forholder du deg til dem?

Anonymkode: 6aad8...a28

Oppfatter dem negativt. De får ikke komme i nærheten av meg eller mine venner. Er rask til å gi tydelige tilbakemeldinger om slikt.

Anonymkode: b1554...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen liker å se på drama, - Andre liker å lage drama og det er "Dramaqeens"...

Får en dramaqeen muligheten til å klage på en resturang feks, så tar vi vær sjangse de får. Motsatt orker ikke bry seg og lar det gå....

Anonymkode: 17102...6c2

Man kan klage på resturant uten å være dramaqueen. Det er måten det gjøres på som avgjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dramaqueen liker å skylde på alle andre for dramaet hun lager. Det er aldri hennes egen feil. Hun bare reagerer på andres oppførsel hun, tror hun... Hun tar ikke mye for å umiddelbart begynne å ringe rundt og involvere en hel masse andre mennesker i en krangel ved å "informere dem" og få dem til å velge side. Hun tar gjerne til tårene og truer for å få viljen sin. I tillegg blåser hun alltid opp bagateller til å bli noe stort og hun liker å stemple andre mennesker.

Jeg personlig pleier å få vondt i hodet av dem. Desverre har jeg en tendens til å bli irritert og sint på dem, når jeg ikke burde brydd meg.

Endret av Tøytigern
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dramaqueens er de samme som er imot baksnakking og klager over bygdedyret. De ser ikke at det er de som lager drama, baksnakket og er bygdedyret. Gjerne også de samme som sier de ikke henger med jenter for det er så mye drama, de foretrekker å henge med gutter. 

Anonymkode: faef4...a24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tøytigern skrev:

Man kan klage på resturant uten å være dramaqueen. Det er måten det gjøres på som avgjør.

Og du er ett godt eksempel på en "Dramaqeen" . værsegod, du kan få det siste ordet. Jeg liker ikke drama 😎chill hoy hey 

Anonymkode: 17102...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du er ett godt eksempel på en "Dramaqeen" . værsegod, du kan få det siste ordet. Jeg liker ikke drama 😎chill hoy hey 

Anonymkode: 17102...6c2

Og derfor skrev du dette innlegget? :fnise: Jau, jau.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dramaqueens....."Åja så du tror det, ja men da tror du vel det og!" uten å egentlig komme med noe saklig kommentar i debatten f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig "fjortis" å bruke ordet "dramaqeen"?... Ser ikke for meg min far bruke det likzzzom... 

Anonymkode: 17102...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan oppfatter du dem? Hvordan forholder du deg til dem?

Anonymkode: 6aad8...a28

tja kvinner generelt er jo det.

Anonymkode: 80b9d...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er en dramaqueen ei som sitter overalt og skal skaffe en uvenner hvis man har et problem med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg en jente på 15 år. I den alderen er vel 9 av 10 dramaqueens. Verre er det hvis de aldri vokser det av seg. Er enig med en over her som sier de skylder på alle andre for dramaet de selv lager. De manipulerer med tårer og lager et h.... styr ut av ingen ting.

Anonymkode: de424...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa

Min omgangkrets lille dramaqueen er et av de menneskene jeg liker best. Hun har lite impulskontroll og du kan se hvordan rødfargen sprenger seg frem i ansiktet hennes når hun blir provosert. Som hun blir fort. Og da er det bare å vente på at hun setter i gang en diskusjon og at hun er den som gir seg sist. Men uansett temaets alvorlighetsgrad gjør hun det med humor og går sjelden over streken. De hun har blitt uvenn med har etter min mening bare hatt problemer med at hun er direkte. For meg er hun herlig ærlig, direkte og gjør ingenting for å skjule følelsene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...