AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #1 Del Skrevet 22. mai 2019 Hei! Jeg skal på ridestevne til fredag... Er redd for om jeg faller av at alle kommer til å le av meg.. Har en vond klump i magen nå! Noen tips til hva jeg kan tenke for å få bort den vonde klumpen?!!? Anonymkode: 568ff...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Del Skrevet 22. mai 2019 Det kommer til å gå fint, gjør alt kontrollert og rolig istedet for å stresse med å gjøre det raskest mulig. Det kan du øve på etterhvert. Og husk at «alle» har falt av på stevner og ingen ler selvfølgelig av det! Dette går så fint!! Anonymkode: 33723...5a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg var banemannskap på sprangstevner i mange år, og har vært hestepasser på mange, og har enda tilgode å se en stevnedag uten at noen faller av. Selv i verdensmesterskapene så faller ryttere av. De gangene jeg selv startet så var jeg mye mer bekymret for å ri feil. Falle av handler mye om tilfeldigheter og kan absolutt skje den beste, mens det å ri feil handler mer om å ikke ha øvd/pugget nok. Anonymkode: fb4da...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #4 Del Skrevet 22. mai 2019 Er det ditt første stevne? Jeg har vært publikumer på mange ridestevner og kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri opplevd at noen har blitt ledd ved fall. Aldri. For meg virker det alltid som at alle tilskuere virkelig ønsker det beste for rytterne. Og når noen faller (og alle ryttere har falt av) håper man at det går bra. Og når rytter reiser seg og er tilbake i salen applauderes det.😊 Det kommer til å gå helt fint. Faller du av er det bare å prøve på nytt. Lykke til 👍🏻 Anonymkode: e9ead...dce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #5 Del Skrevet 22. mai 2019 Har vært på mange stevner og startet mye selv, og nesten hver eneste gang så er det noen som faller av. Jeg har selv gjort det mange ganger. Aldri noensinne har noen blitt ledd av. Hvorfor skulle de det? Eneste reaksjonen man får er at man håper det gikk bra. Lykke til:) Anonymkode: 7b1bd...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #6 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg har da hoppet over hinderet helt alene jeg, mens hesten sto igjen på andre siden... Du får empati og forståelse i så fall, fordi vi har alle vært der i større eller mindre grad! Lykke til 👏🏻 Anonymkode: 72a13...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Del Skrevet 22. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal på ridestevne til fredag... Er redd for om jeg faller av at alle kommer til å le av meg.. Har en vond klump i magen nå! Noen tips til hva jeg kan tenke for å få bort den vonde klumpen?!!? Anonymkode: 568ff...028 Tenker at de som evt ler av noen som faller av en hest er de som driter seg ut...🤨 Anonymkode: 1aa24...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraaaaa.no Skrevet 22. mai 2019 #8 Del Skrevet 22. mai 2019 Tusen takk alle sammen!❤️ Hjalp veldig mye❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå