Gå til innhold

Sogndal som studiested?

Calibra

Anbefalte innlegg

Hei!

Har du studert eller studerer i Sogndal?

Jeg vurderer å begynne der til høsten, men lurer på om plassen blir litt liten. Er interessert i å høre fra dere som har vært der. Bra plass, lett å trives?

Send gjerne en privat melding. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Studerte der i 2000. Hvis du er interresert i idrett og friluftsliv er det veldig bra. Ellers er det en aktiv studentskipnad der borte. Var litt "små forhold" der synes jeg, men helt ok. Vanskelig å få seg jobb ved siden av skolen da det er mange studenter. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Calibra i.i.

Hvorfor skal jeg kjenne spesielt til høgskolen i Sogndal, selv om jeg bor i samme fylke?

Flere som har studert i eller vet noe om studiemiljøet i Sogndal? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri studert der, men alle eg veit som er der/ har vore der, syns det har vore heilt topp.

Kjempebra studentmiljø og berre velstand. Har faktisk ikkje høyrt et negativt ord enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest3879
Hvorfor skal jeg kjenne spesielt til høgskolen i Sogndal, selv om jeg bor i samme fylke?

Flere som har studert i eller vet noe om studiemiljøet i Sogndal? :)

Kanskje fordi de som bor i dette fylket der får tilsendt brosjyre/informasjonsavis om høgskolen! Men spør du meg ville jeg holdt meg laaangt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Har opp til fleir vener som har studert der eller studerer der no. Dei har studert litt forskjellig, men alle har vore interessert i idrett/friluftsliv og har drive med dette aktivt i fritida. Kjempebra samhold der har eg høyrt! Lite miljø som resulterer at du får mange venner! Alle som har gått der saknar skulen kjempemykje.

Er du glad i storby er kanskje ikkje dette rette tingen for deg....men som idrettsbygd er Sogndal vist heilt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...