Nelle Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Er dette noe gutter tenner på? Er dette en fetisj hos noen gutter? I så fall: Hva slags type negler liker dere? (Ekte/falske, med/uten neglelakk -og evt. hvilke farge på neglelakk?) Nelle
Nelle Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2005 Kanskje det finnes en Manneguiden hvor jeg kan spørre eller...?
Gjest Nok en gjest Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Nelle, jeg liker i hvert fall lange, vepleide negler. De bør være lakkert, men lakken kan gjerne være klar/gjennomsiktig (ellers er det nå digg med røde negler, da). Å bli rispet/klort litt av slike negler, er prikken over i'en i et hett favntak! Det er ganske pirrende å bli prikket/rispet av slike negler, selv på de edlere deler..........drømmer seg bort*S*
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Hva er lange negler, da? Hvis du mener flere centimeter lange, kjøllete og fargesterke er det totalt turn-off for meg. Vanlige, velpleide negler, derimot - med eller uten blank neglelakk, de kan gjøre meg gal når de glir sakte over strategisk valgte steder.
Nelle Skrevet 27. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2005 Normalt lange negler. Ikke mange centimeter. Og fortrinnsvis ekte. Ikke lange, krøllete klør. YUK!
smidja Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Hva er lange negler, da? Hvis du mener flere centimeter lange, kjøllete og fargesterke er det totalt turn-off for meg. Vanlige, velpleide negler, derimot - med eller uten blank neglelakk, de kan gjøre meg gal når de glir sakte over strategisk valgte steder. Hvor er de strategisk valgte stedene da?
Ernie Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Lange negler er sexy og flott! De må være ekte, synes jeg, på samme måte som jeg vil at bryster skal være naturlige. Lakken kan variere fra kvinne til kvinne synes jeg, men rosa kan jeg styre meg for. De må ikke være lakkert. Tær synes jeg ofte er flottest uten lakk, men det var vel ikke det vi snakket om? 8) Men nakne føtter i sorte sandaler er kjempelekkert!
Tusseline Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Kanskje det finnes en Manneguiden hvor jeg kan spørre eller...? www.herresalongen.no
Oldtimer Skrevet 31. juli 2005 #9 Skrevet 31. juli 2005 Det skal jeg hilse og si at det er en fetisj for undertegnede i alle fall! Nå er jeg blitt en moden mann (40-50), håper ikke det gjør noe at gamlinger deltar i diskusjonen. For meg er hender/negler det første jeg ser på hos damer, og det avgjørende for om jeg finner henne tiltrekkende eller ikke. Jeg har en syvende sans som varsler meg om lange negler på lang avstand! (litt overdrevet) Min favoritt er 1,5 - 2 cm. utenfor fingerspissene, men alt over 0,5 cm er fint. De skal ikke være krumme, og jeg liker best at de er avrundede/spisse, ikke rett avkuttet. Det er helt greit at det ikke er neglelakk på, eller lys/gjennomsiktig lakk. Det er lengden som teller. men jeg skal ikke underslå at det er mørkerøde eller sterkt rosa, skinnende negler som er min favoritt! Men jeg skjønner jo at ikke moderne damer (i alle fall yngre) kan gå rundt med det stadig vekk. Jeg har en sterk trang til å gjøre damer oppmerksom på at jeg syntes de har fine negler, og kunne fortalt flere titalls episoder hvor jeg har vært i kontakt med fremmede damer om dette. Har også kysset noen fremmde damer på hånda og neglene, det var utrolig spennende og erotisk! Forteller gjerne om dette hvis det har interesse. Videre har jeg en sterk fetisj som går på at damer med lange negler røyker (helst lange) filtersigaretter. Det skal skje på en damete og elegant måte, hvor detaljer spiller en stor rolle. dette kunne jeg også skrevet en avhandling om, og gjør det gjerne om det har interesse. Hvis jeg ser en dame med lange elegante negler, blir jeg helt desperat etter å finne ut om hun røyker, om hun har lange "damesigaretter" i veska, og etter å se på henne når hun gjør det. Dette kan jeg også fortelle mange episoder om. Håper ikke jeg blir betraktet som helsprø, og det hadde vært spennende å få en bekreftelse på at du Nelle har lest dette. Håper å skrive mer til deg!
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #10 Skrevet 31. juli 2005 Her i gården er han iallfall fornøyd å bli klort i fillebiter når det går for meg!
Nelle Skrevet 2. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2005 Oldtimer: Jeg har lest innlegget ditt. Interessant. Towelie: Samme her -min heftige opplevelse fra sist helg har kloremerker over hele kroppen...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #12 Skrevet 2. august 2005 En dame kan være så sexy og pen og deilig hun bare vil, men med en gang hun drar opp de sure ekle sigarettene sine er hun bare et billig ludder for min del. Tror ikke det finnes noe som er mer turn-off en folk som røyker.
Oldtimer Skrevet 2. august 2005 #13 Skrevet 2. august 2005 Hei, så bra at du har lest det. Jeg kunne godt tenke meg å skrive mer om emnet, men det er vel litt for spesielt til at allmennheten har interesse av det. Blir litt flaut å skrive til andre enn "spesielt interesserte". Går det ikke an å skrive privat på dette forumet? Eller er mailing et alternativ? Gi meg et vink hvis du er interessert. Hvis ikke jeg hører noe er det helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå