Gå til innhold

jomfru 28 åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det normalt? Jeg finner aldir noen mann jeg liker godt nok, jeg tenner ikke.
Og når jeg først gjør, så tør jeg ikke fordi jeg er redd for åpne meg, vise følelser. 
Er redd jeg ikke opplever det i det hele tatt. vurderer nesten å bare finne en tilfeldig, men er redd det kan ødelegge opplevelsen helt.

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er et catch! Heller en som har få en noen med mange:) 

Anonymkode: 6a6af...f1a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er et catch! Heller en som har få en noen med mange:) 

Anonymkode: 6a6af...f1a

Hva vet du om TS er et catch? Kan man måle det utifra sexpartnere? Det er veldig mye annet med en person som gjør en til et catch enn antall sexpartnere. 

Anonymkode: b5d4b...91c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tenner ikke på samme måte som menn. For menn er det nok å SE en fin dame, så er de good to go. For kvinner trenger de kos, berøring, lukt og andre sanseopplevelser, rett og slett nærhet og trygghet, for å tennes. F.eks som med meg og kjæresten: han tennes av å se meg stå med ryggen til og fikle med noe, men jeg tennes ikke før han har sneket seg inntil halsen min og kysser den lidenskapelig. Jeg blir ikke kåt av å se på han. 

Første gangen er noe dritt, det gjør vondt og alle luktene som oppstår vil være noe du aldri har kjent før og blir litt uvel av (du blir vant til, og glad i luktene etterhvert). Så jeg syns det er dumt at folk oppfordres til å vente på den rette osv. Det mest praktiske og trygge, er å miste jomfrudommen til en venn man stoler på, som man vet vil gi en klem etterpå, og passer på å være forsiktig med deg. Første gangen er ikke en hellig opplevelse med hallelujah-kor og englesang. 

Anonymkode: b5547...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner tenner ikke på samme måte som menn. For menn er det nok å SE en fin dame, så er de good to go. For kvinner trenger de kos, berøring, lukt og andre sanseopplevelser, rett og slett nærhet og trygghet, for å tennes. F.eks som med meg og kjæresten: han tennes av å se meg stå med ryggen til og fikle med noe, men jeg tennes ikke før han har sneket seg inntil halsen min og kysser den lidenskapelig. Jeg blir ikke kåt av å se på han. 

Første gangen er noe dritt, det gjør vondt og alle luktene som oppstår vil være noe du aldri har kjent før og blir litt uvel av (du blir vant til, og glad i luktene etterhvert). Så jeg syns det er dumt at folk oppfordres til å vente på den rette osv. Det mest praktiske og trygge, er å miste jomfrudommen til en venn man stoler på, som man vet vil gi en klem etterpå, og passer på å være forsiktig med deg. Første gangen er ikke en hellig opplevelse med hallelujah-kor og englesang. 

Anonymkode: b5547...7df

Til TS:

Ikke ta til deg denne kommentaren. Du er ikke denne personen, og dennes opplevelse blir ikke din. Du må ta din avgjørelse ut fra deg selv og din eventuelle partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om TS er et catch? Kan man måle det utifra sexpartnere? Det er veldig mye annet med en person som gjør en til et catch enn antall sexpartnere. 

Anonymkode: b5d4b...91c

Men å ha hatt få er langt nærmere et catch en noen med mange. 

Du følte deg kanskje truffet? 

Jeg håper TS finner noen som verdsetter henne og setter pris på at hun har hatt litt moral. :)

Anonymkode: 6a6af...f1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Du er et catch! Heller en som har få en noen med mange:) 

Anonymkode: 6a6af...f1a

 

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Men å ha hatt få er langt nærmere et catch en noen med mange. 

Du følte deg kanskje truffet? 

Jeg håper TS finner noen som verdsetter henne og setter pris på at hun har hatt litt moral. :)

Anonymkode: 6a6af...f1a

Hvor mange har du selv hatt?

Anonymkode: 18e03...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

er det normalt? Jeg finner aldir noen mann jeg liker godt nok, jeg tenner ikke.
Og når jeg først gjør, så tør jeg ikke fordi jeg er redd for åpne meg, vise følelser. 
Er redd jeg ikke opplever det i det hele tatt. vurderer nesten å bare finne en tilfeldig, men er redd det kan ødelegge opplevelsen helt.

Anonymkode: 6d509...80a

"Plan A" er tydeligvis å finne en fyr du liker godt, gjensidig tiltrekning, kort sagt "Hele Pakka".

Ikke noe galt med det men hvis "Plan A" er vanskelig å gjennomføre er det smart å ha "Plan B". Jeg var litt sent ute selv og, på et tidspunkt ble "Plan B" til "Bare få det unnagjort". Så snart jeg ikke lenger var jomfru kunne jeg senke skuldrene og finne ut hva jeg egentlig ville, og med hvem. Ta det gjerne litt useriøst i starten også *gjør* du det seriøst når du etter hvert finner noen det klaffer litt ekstra med. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene alle.
Til deg som mener at jeg skal prøve med en venn jeg stoler på...nei! Jeg har prøvd, men jeg dro hjem. Jeg stolte ikke nok på han heller da for han respekterte ikke helt grenser. Dette var en fyr som prøvde seg på alle, ikke akkurat en med det store draget, men en som ikke helt respekterte. Han tok frem pikken og gnidde seg på meg uten at jeg ville, jeg la meg med han i sengen fordi jeg ikke ville være jomfru mer, men jeg klarte han bare ikke. 
Så var det i fylla, jeg var på utenlandstur med en kompis jeg var veldig forelsket i. Vi ble dritings, og hadde oss nesten. Men han ville legge seg for han var redd vi skulle angre når vi våknet. Og jeg er glad vi ikke gjorde noe..får sånn angst etter fylla (er avholds nå). 
Jeg har vært forelsket i ettertid og angrer på at jeg ikke ble med han. Men jeg var så redd for at han skulle se på meg som en hore! 
Jeg hadde meg også nesten når jeg var 20. Var en fyr jeg likte ved første blikk, men han ble mer og mer uattraktiv. Han drikker helt ekstremt og har forfalt noe ekstremt de siste årene. Vi reiste på nattklubben sammen og han spurte om vi skulle ha sex etterpå, jeg ville ikke i fylla. Deretter lå vi å koste dagen etterpå, jeg ble kåt men han var så innmari feil. Jeg har ikke en kropp jeg er flau over sånn egentlig,  men jeg blir det rundt andre av en eller annen grunn..er redd for å vise følelser. 
Men jeg har hatt ons med ei lesbe.......
I tillegg er jeg dritredd for å bli gravid! selv om jeg alltid vil bruke kondom. 

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller å finne en fin fyr du har lyst til å bli kjæreste med, så kommer sexen naturlig. Men dersom du bare har lyst til å ha sex og ikke være jomfru mer er det lov også:)

Anonymkode: 8d91a...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøv heller å finne en fin fyr du har lyst til å bli kjæreste med, så kommer sexen naturlig. Men dersom du bare har lyst til å ha sex og ikke være jomfru mer er det lov også:)

Anonymkode: 8d91a...9b8

for meg er det noe intimt man ikke deler med hvem som helst. Andre får gjøre som dem vil, men av de jeg kjenner har det endt med ufrivillig graviditet og/eller kjønssykdommer og horerykte. 

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg forresten ikke som noe catch. Jeg er ikke spesielt smart, har ingen høyere utdannelse og er akkurat NÅ arbeidsledig. 

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har hatt ons med ei lesbe.......

Hadde du sex med henne, så har du jo på en måte mistet "jomfrudommen" da. Eller er det kun penetrering av en manns penis i din vagina som teller?

Anonymkode: 94aaf...4bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sex med henne, så har du jo på en måte mistet "jomfrudommen" da. Eller er det kun penetrering av en manns penis i din vagina som teller?

Anonymkode: 94aaf...4bb

hun fingra meg. 
Ja, for meg teller bare penis. Lesbesex er nesten for oss som er redde for å tilnærme oss det motsatte kjønn/bli gravide 😛 men jeg er ikke lesbisk.

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE jomfru!

Anonymkode: 8d91a...9b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun fingra meg

Så 2 jenter som ikke penetrerer hverandre med dildo eller lignende når de har sex mister jomfrudommen. Det må dessverre en mann 

Stakkars de lesbiske da som aldri noensinne mister jomfrudommen uansett hvor mye sex de har med hverandre. For ingen mann har ført sin penis inn i deres vagina.

Anonymkode: 94aaf...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Så 2 jenter som ikke penetrerer hverandre med dildo eller lignende når de har sex mister jomfrudommen. Det må dessverre en mann 

Stakkars de lesbiske da som aldri noensinne mister jomfrudommen uansett hvor mye sex de har med hverandre. For ingen mann har ført sin penis inn i deres vagina.

Anonymkode: 94aaf...4bb

Faen altså. Problemet mitt er at jeg liker MENN. Jeg gidder nesten ikke å telle denne lesbesexen for det er ikke i nærheten av det samme..ikke samme nærheten og jeg er ikke lesbisk. 
Er nok forskjell på en finger i musa og en penis som fyller deg opp.

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om du får sex med bare en tilfeldig? du må allikevel by på deg selv. Eller bekrefter du bare at du er kresen?

Anonymkode: 4496c...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er et catch! Heller en som har få en noen med mange:) 

Anonymkode: 6a6af...f1a

Hadde hun vært en mann hadde dere kvinner sett på han som en taper. Dobbeltmoral

Anonymkode: 5f09a...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

spørs om du får sex med bare en tilfeldig? du må allikevel by på deg selv. Eller bekrefter du bare at du er kresen?

Anonymkode: 4496c...378

Heldigvis blir jeg ikke så fort interessert. jeg blir gjerne ikke interessert i menn som ikke viser interesse. 
Blir ikke lett forelska i hvertfall. 

Anonymkode: 6d509...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...