Gå til innhold

Bra dating-side i Norge?


RRK

Anbefalte innlegg

Så, gutt på 22 år, har holdt meg unna dating i en god stund pga. mangel på tid pga. arbeid etc. Men har begynt å tenke litt på det igjen. Har sett på litt forskjellige sider, men der er så mye forskjellig, og jeg har ikke peiling lengre hva som er verdt å bruke å hva som ikke er det. Virker som uansett hvilken side jeg søker opp får jeg opp masse om at sidene bruker falske profiler etc. For å få brukere til å punge ut.

Så, tenkte jeg skulle spørre, har noen her noen dating-sider som er verdt å gi et forsøk? Gjerne en side som har mange brukere i Norge, og ideelt mange jevnaldrende men vet det kanskje er litt mye å spørre om 😅

Før det nevnes så er jeg allerede på tinder, men kan ikke si jeg liker det noe særlig, men kan hende det i hovedsak er fordi jeg ser alt for gjennomsnittlig ut 😓

Endret av RRK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo såpass ung at det jo er Tinder som flest bruker i din alder. Men hvis du ikke få noen matcher, er det jo bortkastet tid og energi..

Hva med å forsøke en av de nettdatingsidene der man ikke å matche for å kunne skrive til andre? F.eks. Sukker? Da må du lage deg en fin profil med fine bilder og tekst. Og så skriver du en kort men hyggelig hilsen til dem du liker. Uten for mye flørt og i hvert fall ikke noe sex-prat. Hvis du får svar fra noen, så chatter du litt før du spør om dere skal møtes. Mulig dette vil gi mer resultat, at du i alle fall får gått på date med noen.

Og så er det stadig nye sider, sånn som Happn. Lag deg profil på et par-tre sider, og se om du liker noen bedre enn Tinder. Mange er jo på flere enn en datingside.

Anonymkode: da6ae...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale Sukker til noen yngre enn 45 år. Utvalget er begredelig.

Anonymkode: 3eea6...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Du er jo såpass ung at det jo er Tinder som flest bruker i din alder. Men hvis du ikke få noen matcher, er det jo bortkastet tid og energi..

 Hva med å forsøke en av de nettdatingsidene der man ikke å matche for å kunne skrive til andre? F.eks. Sukker? Da må du lage deg en fin profil med fine bilder og tekst. Og så skriver du en kort men hyggelig hilsen til dem du liker. Uten for mye flørt og i hvert fall ikke noe sex-prat. Hvis du får svar fra noen, så chatter du litt før du spør om dere skal møtes. Mulig dette vil gi mer resultat, at du i alle fall får gått på date med noen.

 Og så er det stadig nye sider, sånn som Happn. Lag deg profil på et par-tre sider, og se om du liker noen bedre enn Tinder. Mange er jo på flere enn en datingside.

Anonymkode: da6ae...fe8

Ja, gikk ut ifra at det er tinder som er mest bruk i min brakett, og jeg bruker appen relativt aktivt, selv om jeg skulle ønske jeg kunne la være 😅 Synes det er veldig trasig at man liksom skal finne noen basert på et bilde med 13 filter og en klein kommentar i bioen som man har sett på 40 andre profiler, men man må jo bare prøve. Har sett litt på andre sider, bl.annet Sukker, men er ikke helt overbevist om det er verdt medlemskapet med tanke på pris opp mot antall brukere i regionen. Hadde jeg bodd i storbyen hadde det sikkert vert bedre :P Kan hende jeg ser litt mer riktignokk, man vet aldri!

Og jeg har sikkert laget meg profiler på et halvt dusin så langt, bl.annet Happn. Fortsetter nokk å sjekke alt som er gratis i bruk aktivt siden det ikke koster mer en litt tid, men er åpen til å åpne lommeboken på en side om den er sterkt anbefalt, mye av grunnen til at jeg valgte å legge ut et innlegg her, for å se om det var en side som blir sett på som verdt det, og evt. finne en side jeg ikke bruker alt.

2 hours ago, Sykkelkopp said:

Kvinneguiden! Send melding til alle damene her

Haha, tror ikke jeg hadde forblitt medlem lenge om det var tilfelle, er vel regler mot slikt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RRK skrev:

 

Haha, tror ikke jeg hadde forblitt medlem lenge om det var tilfelle, er vel regler mot slikt :P 

Ikke så vidt jeg vet🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...