Gå til innhold

Hvor rart er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje feil forum, men. Jeg er en alminnelig jente i 20-årene, studerer og gjør vanlige ting som alle andre på min alder. Liker også mote og interiør tilpasset voksne - altså er dette min eneste sære interesse. Jeg har ikke latt meg selv kjøpe noen men savnet etter disse figurene fra barndommen er så stor! Jeg var en storsamler på disse som barn og jeg elsket de. Og nå savner jeg de... Ikke til å leke med, men bare å se på. De er så søte! Til pynt på en måte? Men det er jo så flaut. 😂 Hjelp... Er det noen andre her som savner disse? Er jeg mega-rar?

Lucky-Dozen.jpg

Anonymkode: 2ee93...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du de enda, hjemme hos foreldrene dine? Vil si det er innafor med én sånn figur i ei pyntehylle, da kan den gå som pyntegjenstand 😅 Er vel ikke rarere enn at man liker feks mummikopper, mummitrollet er jo en barnefigur..

Anonymkode: 5561f...a7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart, bare kult. 

Anonymkode: 6cf43...729

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du de enda, hjemme hos foreldrene dine? Vil si det er innafor med én sånn figur i ei pyntehylle, da kan den gå som pyntegjenstand 😅 Er vel ikke rarere enn at man liker feks mummikopper, mummitrollet er jo en barnefigur..

Anonymkode: 5561f...a7b

Har nok noen på loftet hos mamma ja, vet ikke om jeg kommer til å tørre å ha de fremme haha. Har også mummikopper, men det er jo så vanlig... Gleder meg til å få barn hvertfall, håper hen får glede av disse:hjerter_rundt:

Anonymkode: 2ee93...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å samle i vei om du liker dem. Selv har jeg en drøss med Sonny angel dukker. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre tenker om det. Koselig å samle på noe. 

Anonymkode: dac63...b1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samlet på masse av mine leker, alle bratzene og barbiene mine og gogoes og lykketroll og andre "samleobjekter". Jeg kan ta det frem bare for å se på det! Men det ligger pakket ned i noen esker i boden :) er ikke noe rart, det vekker jo en slags barndomsglede og barnet i en. Man får litt den følelsen man fikk som barn når man lekte med det av å se på det! 

Husker jeg ble kaldt bortskjemt og at jeg ikke trengte aå mye leker for jeg kom til å bli lei av det uansett! HAHA jeg er 25 år nå og fortsatt like glad i og for lekene jeg fikk! Hadde blitt kjempe lei meg om de ble borte! Det er en slags affeksjonsverdi i det for meg. 

Anonymkode: 1895f...98b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe rart med det, og er helt normalt å savne og like gode minner fra barndommen. Selv bestilte jeg for en tid tilbake faktisk et gammelt tegneserieblad fra pennyklubben som jeg var medlem i da jeg var liten, og nå er jeg snart 40 😄

Fant bladet på serieantikvariatet. Det bladet betydde så mye for meg da jeg var liten, og det å få se det igjen etter 30 år ga meg så mange minner tilbake. Merker jeg blir verre og verre jo eldre jeg blir med disse barndomsminnene.

Anonymkode: acfa4...1c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke unormalt :)

Har selv nå i voksen alder vurdert å abonnere på pakker fra TL-klubben, da det minner meg om da jeg var liten, haha.

Og jeg har samboer og barn i tillegg og kunne ikke brydd meg mindre😂🙈

Anonymkode: 88f9f...245

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt alle bøkene fra TL-klubben tilgjengelig (ikke i hylle på stua da, i kasse under senga) - og leser dem fortsatt av og til 😁

Anonymkode: 4f4a6...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Jeg får fremdeles urge etter å kjøpe Barbiehester når jeg passerer dem i et vindu eller er på lekebutikken med sønnen min 😅

Har ikke noe behov for å samle på dem da. Heldigvis, for de er ganske store. Men de små greiene der kan du da fint samle på. Kjøp et lite skap med glassdører og samle dem der. Da har du dem på et sted og man ser at det er en samling. Bare ikke bli en av de rare med et eget rom til de eller noe 😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen" har bestemt at det er helt innafor å samle på mummikopper, eller ha andre ting med mummi på. "Noen (andre)" har bestemt at det ikke er greit å samle på Littlest Pet Shop. 

Hvis figurene dine gir deg glede, så har du dem fremme. Det spiller da ingen rolle om andre folk synes det er barnslig/stygt/hva som helst, det handler om hva som gir deg glede i ditt hjem. Hva er alternativet, være miserabel i eget hjem og savne figurene..?

Det er veldig mye av det som er på mote som jeg ikke vil ha inn i mitt hjem, så da lar jeg jo bare være. Så selv om det er godkjent/akseptert, så driter da jeg i det, det er mitt hjem og jeg som skal bo der 😛

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syns det var rart fordi little petshop ikke er det samme som det var når jeg var ung. Men søte var de jo. 

Anonymkode: 50101...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 og stirrer lengtende pā scleich figurene i lekebutikken. De er så fine!!

Anonymkode: b0933...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 og har sykt lyst til å kjøpe meg en sånn:

Image result for loveable bears

Hadde da jeg var liten hahaha

Endret av deedee_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk samler jo på så mye rare ting. Så du er ikke noe rarere enn andre samlere. 

Anonymkode: e6ed0...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei babydukke jeg fikk da jeg var ni. Etter å ha ønsket meg en ordentlig babydukke i lang tid, fikk jeg den til jul. Den står på kommoden min med fin kjole på enda. Har to ulike antrekk jeg bytter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, deedee_ skrev:

Jeg er 26 og har sykt lyst til å kjøpe meg en sånn:

Image result for loveable bears

Hadde da jeg var liten hahaha

Jeg hadde en sånn gul 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ginny skrev:

Jeg hadde en sånn gul 😍

Jeg hadde blå! De er sååå søte, har så lyst på en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, deedee_ skrev:

Jeg hadde blå! De er sååå søte, har så lyst på en!

Hva lukta den, blåbær? 

Min lukta sitron 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ginny skrev:

Hva lukta den, blåbær? 

Min lukta sitron 😍

Tror det var blåbær, elle så var det drue 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...