Gå til innhold

Jeg er så negativ om dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før var det viktig for meg å gjøre andre til lags. Jeg har latt meg bli dårlig behandlet av en del mennesker i fortiden.

Er det flere enn meg som tidligere har vært et offer, men som har nådd et punkt hvor man bare vil ta igjen? Som har utviklet en nulltoleranse for å bli tråkket på? 

Det er en personlighetsforandring, egentlig.

Anonymkode: ce125...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så absolutt. Jeg har det litt slik fortsatt.Jeg er veldig vàr på hvordan folk behandler meg, og har lavere toleranse for bullshit nå enn før. Problemet er at jeg fortsatt er litt konfliktsky og liker ikke å lage dårlig stemning. Ender derfor ofte opp med å smile eller tulle meg ut av situasjonen/gjøre narr av meg selv e.l - istedenfor å adressere personen som er frekk, dust, uhøflig, slem osv. Er blitt noe bedre på å si fra til fremmede, synes det å si fra til venner og familie er vanskeligere. 

Anonymkode: 68a94...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sånn, nå ignorerer jeg slike folk og er mer aleine nå enn jeg var før.

Hater drama og konflikter. Hvorfor kan ikke alle bare være venner og være hyggelig med hverandre? Skjønner det ikke....

 

Anonymkode: dd025...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi verden er full av ondskap, som godhet, vi må ta det ene, med det andre.., og har begge deler i oss også. Viktig å ikke undertrykke seg selv, men si ifra når det er noe som skurrer.

Anonymkode: ce125...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...