Gå til innhold

Sko til kjolen? Gjest i bryllup


isbjørnungen

Anbefalte innlegg

 

Jeg skal være gjest i bryllup i sommer, og har bestilt kjole nå. Noen gode tips til sko jeg kan kjøpe? Litt hæl er greit, men ikke mye, for da blir bare kvelden ødelagt av vonde føtter 🙈 Har kun svarte pumps, det blir kanskje litt mørkt? Synes det er veldig vanskelig å finne noe ålreit når jeg ikke kan bruke mitt faste svarte tilbehør 😅

Tar alltid i mot tips om tilbehør ellers som kan være pent, må nok også kjøpe en veske, for «penvesken» min er også svart. 

I tilfelle det er relevant, så er jeg blond og nokså liten. 

Tar gjerne i mot linker 😬

https://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0694182004.html 

B7D1DF6B-66E4-4070-ABB2-159F01EA1E78.png

Endret av isbjørnungen
Lagt til bilde :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenken funker ikke!

 

Anonymkode: e6cc4...b7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en buksedrakt I lignende farger og slo til med pumps og veske i koboltblått. Litt knæsj går, om du tør og er typen til det. 

Svart går også fint til sko og veske. 

Dersom du skal ha bare ben og er lys og liten så kan nude være fint. 

Anonymkode: e91e6...765

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenken funker ikke!

 

Anonymkode: e6cc4...b7e

Fikset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en buksedrakt I lignende farger og slo til med pumps og veske i koboltblått. Litt knæsj går, om du tør og er typen til det. 

Svart går også fint til sko og veske. 

Dersom du skal ha bare ben og er lys og liten så kan nude være fint. 

Anonymkode: e91e6...765

Takk!

Tror det blir nude strømpebukse og ikke bare ben, er fortsatt ganske vinterblek og har åreknuter etter svangerskap 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Mye å velge mellom! Liker nette sko med litt spisset tupp. Likte de i lenke nr 3 godt, og de er faktisk i størrelsen min :) Bonus at de nok kan brukes til konferanser med jobben (føler meg gammel når jeg vil ha såpass behagelige sko til bryllup, men.. 🙈)

 

Bør veske også være nude? Eller? Og hva med smykker/øredobber etc? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du helt fint kan bruke sorte sko og sort veske til den kjolen. Du behøver ikke bruke penger på å kjøpe noe nytt, kun for denne ene gangen. Hvis du har et sort smykke ville jeg brukt det, så ser hele antrekket ekstra gjennomført ut, men det er ikke en nødvendighet.

Anonymkode: 26f5f...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, isbjørnungen skrev:

Takk! Mye å velge mellom! Liker nette sko med litt spisset tupp. Likte de i lenke nr 3 godt, og de er faktisk i størrelsen min :) Bonus at de nok kan brukes til konferanser med jobben (føler meg gammel når jeg vil ha såpass behagelige sko til bryllup, men.. 🙈)

 

Bør veske også være nude? Eller? Og hva med smykker/øredobber etc? 

Jeg synes det er fint om sko og veske matcher, men det er ikke nødvendig. Jeg ville valgt en lys veske, da. Øredobber og kanskje et armbånd i gull🙂

Anonymkode: e6cc4...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

 

5B758CAB-5BC8-41DE-B2FD-6846F4AFB234.jpeg

Litt mystisk, for lenken funker hos meg (og noen andre brukere), konkluderte med at det enkleste var å legge ut et bilde av den :) Kanskje fordi jeg bruker mobilen?  Hvis du gjerne ville finne den fikk jeg den opp ganske høyt i søket da jeg søkte på plissert under kjoler :)  Evt søke på artikkelnummeret: 0694182004 :) 

Endret av isbjørnungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Litt mystisk, for lenken funker hos meg (og noen andre brukere), konkluderte med at det enkleste var å legge ut et bilde av den :) Kanskje fordi jeg bruker mobilen?  Hvis du gjerne ville finne den fikk jeg den opp ganske høyt i søket da jeg søkte på plissert under kjoler :)  Evt søke på artikkelnummeret: 0694182004 :) 

Fikk ikke til på iPad, men nå på mobilen gikk det fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...