AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 En mann jeg har gitt klart uttrykk for at jeg ikke er interessert i. Etter å ha datet han i et par mnd, så fikk jeg fremdeles ikke følelser. Han sendte meg meldinger i et helt år, omtrent hver dag. Da om hvordan været var der han er, hva slags mat, altså, alt uinteressant. Han mangler virkelig sosiale antenner på dette området. Han har nå vært stille i 4 mnd, ikke hørt noen som helst ting. Rekord! Jeg tenkte at han forhåpentligvis har gått videre. Men nå sender han melding og spør hvordan det er med meg. Dessverre feil mann. Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med han. Han er en jeg kan være meg selv sammen med, men dessverre er ikke følelsene der for ham. Jeg kan sikkert gå inn i et forhold med ham, men hvis jeg er såpass heldig å få oppleve å bli forelsket igjen så kommer jeg jo til å dumpe ham på dagen. Denne mannen er 15 år eldre enn meg og har aldri hatt dame. Jeg er 28. Jeg har heller aldri hatt kjæreste og jeg er jomfru. Vet nå ikke om jeg bør svare han eller la være. Han skriver at det ble stille fra MEG! men hva skal han vente da når jeg har sagt at jeg ikke føler det rette? Anonymkode: 77717...5b7
Mumeod Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Spørsmålet er hvorfor du lot han eller godtok at han sendte deg melding hver dag i et helt år når du ikke er interessert i han. Hadde det vært meg, hadde jeg ikke ønsket så intens kontakt med noen jeg ikke ønsket en nærmere relasjon eller vennskap med. Å sende meldinger slik, hver dag i et år, til noen som ikke ønsker kontakt er ikke normalt. Så både for din, og han sin del må du ta et valg. Om dette er kontakt du ønsker, eller om det er bedre at dere bryter kontakten helt. For slik ting fremstår i hovedinnlegget høres ikke dette spesielt sunt ut for noen parter.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 Akkurat nå, Mumeod skrev: Spørsmålet er hvorfor du lot han eller godtok at han sendte deg melding hver dag i et helt år når du ikke er interessert i han. Hadde det vært meg, hadde jeg ikke ønsket så intens kontakt med noen jeg ikke ønsket en nærmere relasjon eller vennskap med. Å sende meldinger slik, hver dag i et år, til noen som ikke ønsker kontakt er ikke normalt. Så både for din, og han sin del må du ta et valg. Om dette er kontakt du ønsker, eller om det er bedre at dere bryter kontakten helt. For slik ting fremstår i hovedinnlegget høres ikke dette spesielt sunt ut for noen parter. Han tok kontakt uten at jeg svarte. Jeg gjorde heller aldri noe som tilsa at jeg var interessert. Så dette er det han som har stått for. Anonymkode: 77717...5b7
Mumeod Skrevet 21. mai 2019 #4 Skrevet 21. mai 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok kontakt uten at jeg svarte. Jeg gjorde heller aldri noe som tilsa at jeg var interessert. Så dette er det han som har stått for. Anonymkode: 77717...5b7 Vel da høres det ut som å bryte kontakten er det riktige. Så da ville jeg bare sagt ifra på en fin måte at du ikke er interessert i vennskap eller noe mer, og heller ønske han lykke til videre. Da har han muligheten til å få en avslutning på det hele. Om han derimot ikke takler eller kan godta det så er vel eneste utvei å blokkere nummer. Håper det ordner seg Endret 21. mai 2019 av Mumeod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå