Gå til innhold

Vond lukt etter sex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste tiden så har underlivet mitt/trusa mi begynt å lukte fisk etter sex når han kommer inni meg. Han lukter ikke noe, jeg lukter ikke noe og har ingen plager ellers, men akkurat de 2 dagene etter han kommer inni meg så kommer det veldig vondt lukt. Jeg fødte for 4 mnd siden om det er relevant. Vi dusjer ca hver dag, skifter undertøy hver dag og jeg bruker ikke såpe i underlivet (har aldri gjort det). Det kan ta en til to uker mellom hver gang vi har sex og alt er fint imellom. 

 

Er det noen som vet hvorfor, evt om det er noe jeg må til legen med (tenker på bakteriell vaginose selv om jeg ikke plages ellers)? Er det noe jeg/vi kan gjøre for å unngå det? 

Anonymkode: 87fd7...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjedde med meg en gang. Viste seg da at han hadde smittet meg med clamydia. Håper for din del at det ikke er det, slik situasjonen er, men jeg ville tatt en tur til legen. Bare for å være sikker. 

 

Anonymkode: 41644...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer meg iblant og, tror det er bare bakterier fra han som gir ubalanse down there en liten stund, så går det over. Kanskje be han dusje først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siste tiden så har underlivet mitt/trusa mi begynt å lukte fisk etter sex når han kommer inni meg. Han lukter ikke noe, jeg lukter ikke noe og har ingen plager ellers, men akkurat de 2 dagene etter han kommer inni meg så kommer det veldig vondt lukt. Jeg fødte for 4 mnd siden om det er relevant. Vi dusjer ca hver dag, skifter undertøy hver dag og jeg bruker ikke såpe i underlivet (har aldri gjort det). Det kan ta en til to uker mellom hver gang vi har sex og alt er fint imellom. 

 

Er det noen som vet hvorfor, evt om det er noe jeg må til legen med (tenker på bakteriell vaginose selv om jeg ikke plages ellers)? Er det noe jeg/vi kan gjøre for å unngå det? 

Anonymkode: 87fd7...cac

Tror du har lidt av ham innen i deg, som ikke er vasket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Tiss etter sex. Eg annet råd kan være melkesyretabletter som fås reseptfritt på apoteket.  Disse settes vaginalt etter sex og vannlating. Sex kan skape ubalanse, disse forebygger det.

Endret av Lama_Drama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...