Gå til innhold

Trademax.no erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med møbelbutikken trademax.no ? De har fine møbler med ok priser, men er litt skeptisk.

Hjemmesidene ser litt yalla ut

Anonymkode: 90ff8...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med møbelbutikken trademax.no ? De har fine møbler med ok priser, men er litt skeptisk.

Hjemmesidene ser litt yalla ut

Anonymkode: 90ff8...daa

Kjøpte noen utemøbler i fjor. De var i helt normal bra kvalitet og til en hyggelig pris. 

De leverte hurtig og greit. 

En liten del var det noe feil med, så ut som en produksjonsfeil. Fikk erstatning innen en uke. 

Så langt godt fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen stuemøbler derfra to ganger. Jeg er fornøyd, selv om det ble en liten episode første gangen.

Den første gangen bestilte jeg oppbæring samtidig som jeg bestilte møblene (det er et valg man kan huke av for i bestillingsprosessen), betalte for det (flere hundre kroner faktisk). Da sjåføren kom, lempet han møblene ned på bakken utenfor blokka, og skulle til å dra. Eh, skal du ikke hjelpe meg å bære opp? sier jeg. Nei, det har jeg da ikke tid til, svarte han, småsurt faktisk. Da måtte jeg ta frem en litt morsk tone og si at jeg faktisk har betalt for at du skal gjøre det! Åja, da så, sier han, la oss sette i gang så jeg kan dra videre. 

Så hjalp han småsurt til å bære opp til tredje etasje, før han stresset avgårde. Sa ikke hadet en gang.

Andre gangen jeg bestilte derfra hadde jeg ikke bestilt oppbæring, klarte det selv med hjelp av andre. 

Møblene er veldig fine og greie og jeg er fornøyd med dem. Ingen som har gått i stykker eller noe.  

Det var imidlertid flere ukers leveringstid på dem, det tok sin tid. Det var ikke særlig raskt levert første gangen. Andre gangen brukte de halve tiden (to uker kontra fire uker første gang).

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sofa. Fornøyd 

Anonymkode: 3dcc8...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med kvalitet og levering. Har kjøpt flere ting der.

Anonymkode: 6bdd9...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte utemøbler (spisegruppe).  Godt fornøyd, ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt sofa der, generelt fornøyd. Husker det var ekstremt lang leveringstid syns jeg (6-7 uker), men når den kom ble den levert på døra uten problemer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd. Kjøpte sofa og seng derfra for 3 år siden. Bra kvalitet. Kort leveringstid. 

Anonymkode: e3322...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerte, fikk beskjed på å sende i retur. Gjorde det og hørte aldri en dritt. 

Anonymkode: 7883f...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Kjøpte en seng fra den siden. Veldig fornøyd, rask og enkel levering. 

Anonymkode: 1fe65...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sofa, 4-5 ukers leveringstid og ble kjørt til døra😁 putene ble litt fort sittet ned, men til den prisen så var det å forvente fra min side. Sofaen ble aldri stygg selv om du kjente putene ble mykere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte sofa som ble levert på døren av bring til avtalt tidspunkt. Ikke noe problem.

Anonymkode: 7c482...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min erfaring er at det er billig Kina-dritt. 
MEN: billig Kina-dritt kan jo være funksjonelt nok til at man blir fornøyd med det.

Så lenge en stol har fire bein, ryggstø og sitte-plate så fungerer det jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...