Gå til innhold

Hun sender aldri melding først


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har pratet med ei jente i snart tre måneder nå, men vi har kun møttes tre ganger fordi vi bor litt langt unna hverandre. Vi prater noen ganger i uka og når vi møtes så har praten begynt å flyte greit. Det jeg reagerer litt på er at hun aldri sender meg melding først. Det er alltid jeg som sender første melding, men når hun svarer så skriver hun utfyllende og fortsetter samtalen.

Er dette noe jeg bør bekymre meg for? Jeg synes det er litt merkelig.

- Gutt 20

Anonymkode: 4b9e8...7b1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo mer interessert jeg er, jo mindre tar jeg initiativ til prat, i frykt for avvisning. 

Anonymkode: 41e62...aba

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig. Ta en standpunkt. Selv styrer jeg unna jenter som ikke har oppdragelse til å holde en samtale.

Anonymkode: 522ca...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er merkelig. Ta en standpunkt. Selv styrer jeg unna jenter som ikke har oppdragelse til å holde en samtale.

Anonymkode: 522ca...51e

De holder jo en samtale, les innlegget, men hun starter ikke samtalene på melding førsst, men samtalen flyter når han har skrevet til henne

Anonymkode: 7028e...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test henne og slutt å ta kontakt for å se hvor lang tid det går. Mulig hun er ei som bare vil bli underholdt og aldri vil ta noe initivativ selv.

Anonymkode: 52dc3...b9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke interessert rett og slett.

Anonymkode: 5d841...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

De holder jo en samtale, les innlegget, men hun starter ikke samtalene på melding førsst, men samtalen flyter når han har skrevet til henne

Anonymkode: 7028e...114

Det er dårlig kommunikasjon! God kommunikasjon er to aktive parter som bytter på å ta initiativ til dialog.

Anonymkode: 522ca...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det min unge mann, er fordi kvinner er merkelige. Hvor lenge har du prøvd å la det gå før du har tatt kontakt da?

En ting du kan gjøre er mens dere har en samtale, svar på en - ikke helt uinteressert måte- men måte som ikke automatisk innleder til mer samtale. Jeg lærte dette trikset fra utallige jenter på tinder. 

Svar f.eks "haha sant!" 
Her er det sosialt akseptabelt å ikke svare. Ypper hun til videre samtale er hun interessert
 

Svarer hun bare med en smiley. Svar med en smiley selv. IKKE GI ETTER. DET ER ET TRIKS

 

 

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo mer interessert jeg er, jo mindre tar jeg initiativ til prat, i frykt for avvisning. 

Anonymkode: 41e62...aba

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke interessert rett og slett.

Anonymkode: 5d841...47f

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...