Gå til innhold

Gode kleshengere som tar lite plass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir sprø av alle de ulike kleshengerne, mange av dem tar stor plass og er dårlige. Noen som har tips til gode kleshengere for skjorter og kjoler, som tar lite plass, og som er solide? At de er nøytrale/enkle er et pluss. Billig er bra, men ikke et must :)

Anonymkode: 8de42...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at de skal ta liten plass, men være gode? Sammenleggbare reisekleshengere er smale "over skuldrene, skulderbredde", men brede nok til å beskytte plagget. Jeg har kjøpt mine på loppemarked en gang i tiden.

https://no.pinterest.com/pin/22799541836468965/

Anonymkode: bbdae...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir sprø av alle de ulike kleshengerne, mange av dem tar stor plass og er dårlige. Noen som har tips til gode kleshengere for skjorter og kjoler, som tar lite plass, og som er solide? At de er nøytrale/enkle er et pluss. Billig er bra, men ikke et must :)

Anonymkode: 8de42...1f9

På Ikea. Spruttig henger. https://www.ikea.com/no/no/p/spruttig-henger-svart-20317079/

Anonymkode: 76d3e...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gjesten skrev:

Jeg har disse fra Clas Ohlson. De er flate, og flosset!

Disse er helt supre! Klærne sklir ikke av, og kleshengerne tar veldig liten plass. 

Anonymkode: 52f46...e96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper mine vanlige på Søstrene Grene, de er HELT flate, og buksehengere fra Clas Ohlson!

Anonymkode: 8fba2...efe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, noragrets skrev:

https://www.clasohlson.com/no/Kleshengere-i-metall,-5-stk./44-2050-3

Jeg har disse i kobberfarge. Tar minimalt med plass, kjennes solide og ser pene ut i skapet. Aldri hatt noe problem med at klær sklir av hengeren.

Fine! Har du opplevd at de ødelegger klærne/fasongen på klærne? Er så nervøs for at slike tynne hengere skal stikke seg gjennom tynne/strikkede plagg 😛

Anonymkode: 8de42...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fine! Har du opplevd at de ødelegger klærne/fasongen på klærne? Er så nervøs for at slike tynne hengere skal stikke seg gjennom tynne/strikkede plagg 😛

Anonymkode: 8de42...1f9

Nei, det har jeg ikke opplevd 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noengang sammenlignet dem med de tilsvarende fra Clas Ohlson? :) 

Anonymkode: 8de42...1f9

Har ikke det. Tenkte å forsøke med de fra Jysk først, siden de var rimeligst 😉 Har hamstret en del i etterkant, fordi jeg var så fornøyd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/22/2019 at 10:16 AM, AnonymBruker said:

Fine! Har du opplevd at de ødelegger klærne/fasongen på klærne? Er så nervøs for at slike tynne hengere skal stikke seg gjennom tynne/strikkede plagg 😛

Anonymkode: 8de42...1f9

Nå har jeg ingen strikkeplagg hengende, men jeg har et par tynne kjoler og bluser, og de har på ingen måte blitt ødelagte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...