Gå til innhold

Småbarnsmor som ønsker å slanke seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På tide å bli kvitt muffinmagen, sidefettet og fettet liker under bh'en. Er ellers relativt slank, men jeg ser altså gravid ut. Mistenker også delte magemuskler, samt en liten brokk etter siste svangerskap (7 mnd siden). Det skal sies at jeg også hadde en del fett rundt magen før første svangerskap, var med på friidrett en periode men ble liksom aldri kvitt verken magefett eller fettet på sidene.

Nå er jeg klar for å gjøre noe med dette. Blir glad for alle tips til hvordan jeg kan begynne og fullføre dette :)

Anonymkode: 62ec3...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spise fornuftig, legg vekk godteskåla i hverdagen og få inn så mye aktivitet som du klarer👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å sjekke ut dette med magemusklene før du setter for hardt i gang.

Siden du skriver at du er relativt slank, ville jeg fokusert på tung styrketrening for hele kroppen for å stramme opp + mer aktivitet som gåturer i hverdagen, eventuelt legge inn 1-2 intervaller i uken i tillegg til styrketreningen.

Og husk: Nok og riktig mat. Ikke kutt i maten, da bygger du ikke muskler. Veldig mange spiser for lite for å gå ned i vekt. Men pass heller på gode, rene og magre produkter og hold "kosen" til 1 gang i uken. Men ikke skei helt ut.

Er du ikke kjent med styrketrening fra før av, vil jeg absolutt anbefale en PT til å sette opp et program eller online-trening. Jeg har selv prøvd et onlineprogram over 4 uker med matplan og styrkeprogram og fikk veldig gode resultater. Også veldig lærerikt med tanke på mat og faktisk ha en plan når man går på trening. 

 

Lykke til :) 

Anonymkode: 696f7...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...