AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 Jeg har blitt syk, og vært det i flere dager nå. Jeg sover lite og får i meg lite mat, som ikke gjør det noe bedre. Jeg hoster mye, brekker meg og er også gæren i magen. Det er egentlig en kraftig forkjølelse, men føler jeg ikke klarer å gjøre så mye fordi jeg er så fryktelig slapp og sliten. Jeg klarer å være våken litt, men så må jeg bare legge meg å sove igjen etter en eller to timer. Jeg er veldig bekymra for eksamen som er i morgen og på torsdag. Det er skriftelig. Hadde det vært muntlig så, hadde det vært enklere. Men skriftlig så er det ganske ubehagelig å hoste og brekke seg i samme slengen, og jeg er redd for at jeg ikke skal klare å gjennomføre. Har noen vært borti sykdom på eksamen før? Hva gjør man eventuelt. Jeg tar opp fag som privatist Anonymkode: 3ca78...9ee
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Vel, sykdom er intet unntak.. Du må bare kjenne etter om du klarer å gjennomføre eller ta det opp neste semester.. Tar opp fag selv, og såvidt jeg ser så det som er betalt, er betalt og kan ikke gjøres om.. Du kan fortsatt føle deg bedre til eksamen! Er lenge til imorgen enda. Hostesaft kan hjelpe, kanskje paracet og ibux.. Lykke til hva nå enn du kommer frem til og god bedring Anonymkode: 0ffc4...137
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 Du må enten få legeerklæring og levere den til privatistkontoret også får du tatt eksamen til høsten, eller så må du bare møte opp og gjøre det beste ut av det. Ta hostesaft, smertestillende, drikk godt vann og hvil. Anonymkode: 5be3e...05d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå