Gå til innhold

Jobb i skatteetaten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjempelyst på en jobb i skatteetaten, og vurderer å søke. Men jeg har C i snitt, og gikk ut av skolen for 4 år siden. Jeg jobber allerede i en bank og har vært der i tre år. Vil de se mye på karakterene?

Anonymkode: 4836b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du har jobbet i noen år er kunnskapen, erfaringene og referansene fra arbeidsplassen din viktigst. Få fram hva du kan på CV-en din. Dessuten er ikke C i snitt dårlig. C i snitt er helt gjennomsnittlig. Jeg står ved det jeg skriver i et innlegg til en annen her inne: hvis ikke alle med C i  snitt hadde fått jobb ville det vært mange arbeidsledige rundt om. Trolig har flere av de som deltar i ansettelsesprosessen også C i snitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kjempelyst på en jobb i skatteetaten, og vurderer å søke. Men jeg har C i snitt, og gikk ut av skolen for 4 år siden. Jeg jobber allerede i en bank og har vært der i tre år. Vil de se mye på karakterene?

Anonymkode: 4836b...bd3

hva slags utd har du🌞

Anonymkode: c3e5b...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil nok se på karakterene dine, men med snitt på C ligger du nok godt innenfor. Typisk er skatteetatsjobbene i de større byene de mest populære. Hvis du skulle ha problemer med å finne jobb der kan du søke stilling på et skattekontor et litt mindre sted, og deretter søke deg over til Oslo, Bergen e.l. Det er veldig mye lettere når du først har et bein innafor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på type stilling og erfaring. Både Skatteetaten og bank kan være veldig mye forskjellig.

Anonymkode: a5dc6...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...