Gå til innhold

Søke jobb på praksisplass.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en praksis gjennom studiet og nå ser jeg at det er noen stillinger ledig på praksisplass, men jeg blir litt usikker på hva jeg skal skrive?

Jeg har ikke så mye erfaring innen det jeg er snart er utdannet som og praksisen jeg hadde hos dem teller som erfaring og vanligvis ville jeg nevnt det i en søknad. Her er blir jo det litt rart så hva skriver man da?

Anonymkode: bb953...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo vært i praksis hos dere tidligere. Jeg trivdes veldig godt og likte spesielt ..... noe av det jeg lærte der var ....  Og jeg har veldig lyst til å jobbe der fremover. Jeg mener at jeg kan bidra med..... Og jeg vil gjerne lære mer/få mer erfaring med....

Lykke til 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg var xx uker/måneder i praksis (sett gjerne inn hvilken type praksis) hos dere våren 2019 (eller når det var) i forbindelse med studiene fikk jeg veldig godt inntrykk av arbeidsplassen. Jeg trives med utfordrende arbeidsoppgaver i et hyggelig arbeidsmiljø (eller noe annet som passer). Av den grunn ønsker jeg å arbeide hos dere (eller «i bedriften» etc. Sett inn det som passer best). 

Nå vet jeg ikke helt hvor stor arbeidsplassen er, men i større virksomheter er det jo ikke bestandig  de som leser søknaden er de samme som du har hatt kontakt med. Du må tilpasse teksten i forhold til dette. 

Lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...