Jump to content
Sign in to follow this  
Anonym Bruker

Innledningen til utroskap ?

Recommended Posts

Anonym Bruker
Posted (edited)

Hva følte du var innledningen til utroskap ?         

Hvilke forhold / bekjentskaper hadde du til  den du valgte å ha sex med ? 

Var du påvirket av alkohol. ?

Edited by Anonym Bruker

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble forsømt sexuelt av mannen i årevis... 

Anonymkode: 530db...d4a

AnonymBruker

Oppmerksomhet og vennskap over en lengerer periode ga seg plutselig utslag i erkjennnelsen av følelser. Lett å prate på some i hverdagen. Kombinert med dårlig stemning og lite oppmerksomhet fra ektemannen så utviklet noe seg sakte men sikkert. Man ble glad, godt humør og nesten litt rusa av spenning i hverdagen. Topp det med litt alkohol så har du utroskap🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 410c7...0bd

Hr. Aktiv

Er aldri utro. Har helt sikkert kunne vært det hvis jeg hadde gått inn for det. Men hvis jeg er i et forhold så har jeg såpass selvkontroll at jeg snur å går hvis jeg kjenner dette kan føre til noe mere enn bare en vanlig samtale (har faktisk opplevd damer har vist interesse). Vil ikke skuffe dama mi og meg selv ved å være så fæl mot hverandre. 

Men jeg har opplevd i to av mine forhold har vært utro. Så jeg vet hvordan det føles å bli dolket i ryggen. 

Anonym Bruker
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Er aldri utro. Har helt sikkert kunne vært det hvis jeg hadde gått inn for det. Men hvis jeg er i et forhold så har jeg såpass selvkontroll at jeg snur å går hvis jeg kjenner dette kan føre til noe mere enn bare en vanlig samtale (har faktisk opplevd damer har vist interesse). Vil ikke skuffe dama mi og meg selv ved å være så fæl mot hverandre. 

Men jeg har opplevd i to av mine forhold har vært utro. Så jeg vet hvordan det føles å bli dolket i ryggen. 

Utroskap handler utvilsamt om å ha selvkontroll  på sine følelser.   Har mange kvinnlige venner innenfor  nettverket og  dansemiljøet  vi  er medl. og den sosiale arena vi ferdes i.    Har en personleg oppfattning av at det bør vera tillatt å "slippe seg litt løs"  men bør kunne ha ein viss selvkontroll  "også"  under inntak av alkohol.    Har  etterhvert ærfart at mange kvinnfolk  har  endret karakter / holdninger etter samlivsbrudd .            

AnonymBruker

Her var det han som var gift å begynte over tid å ha sex med meg. Ekteskapet var veldig dårlig å de hadde ikke hatt sex på mange år. Han sa flere ganger at han gruet seg til å gå hjem pga forholdene hjemme var så dårlig. Var visst mye høylytt krangling.

Jeg ble kjent med han gjennom jobben hans,han har en jobb der han jobber med barn å da blant annet sønnen min. Det begynte som bare venner som gikk på tur sammen det utviklet seg etter noen uker til sex.Så vi ble knullevenner over tid frem til konen fant ut av det :P

det var aldri alkohol inne i bildet.

Anonymkode: 78157...072

Annonse

Kvepp
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble forsømt sexuelt av mannen i årevis... 

Anonymkode: 530db...d4a

Å da rettferdiggjør du å det å være utro??

AnonymBruker

Knullet venninnen til dama. Bare vi to, sammen med mannen hennes, eller noen ganger sammen med dama. Som regel bare venninna og jeg. Ofte uten at de andre visste om det. Men det er kanskje ikke utroskap...

Uansett deilig og fritt. Sex når og hvor du vil siden de bodde like ved.

Anonymkode: cb17b...1ae

Macaroni
5 hours ago, AnonymBruker said:

Oppmerksomhet og vennskap over en lengerer periode ga seg plutselig utslag i erkjennnelsen av følelser. Lett å prate på some i hverdagen. Kombinert med dårlig stemning og lite oppmerksomhet fra ektemannen så utviklet noe seg sakte men sikkert. Man ble glad, godt humør og nesten litt rusa av spenning i hverdagen. Topp det med litt alkohol så har du utroskap🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 410c7...0bd

Samme historie her. 

Jeg elsket rusen og den helt syke energien jeg fikk. Savner den fortsatt.

Alterego666

Var i et forhold som ikke fungerte på mange plan. Var rastløs og kjedet meg, og kanaliserte energien utover.

Ingen forutgående relasjon. Ble kjent med andre over nett med eksplisitt ønske om utro sex.

Nei, trengte ikke alkohol. Det var villet og planlagt.