Gå til innhold

Superlikes


SM30

Anbefalte innlegg

Hei damer.

Jeg har fått en del slike i det siste etter omstokk i bildene mine, men jeg lurer på hva dere legger i en superlike?

Det er ikke slik at dere nødvendigvis tar kontakt når det blir match...

Og, hva synes dere om å motta en superlike? Kleint, hyggelig, desp eller hva?

Jeg er ikke taktisk med de så de ender ofte opp hos 10'erne, men de trenger vel ikke mer boost av sitt eget ego så dette skal jeg slutte med - jeg er faktisk der at de objektivt (aller) peneste damene er blitt for narsisisstiske etter SoMe revolusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger ikke noe i det selv, men sender aldri superlikes fordi jeg synes det er litt teit.

I begynnelsen så synes jeg det var hyggelig å få superlikes og trodde i min naivitet at det betydde at han likte meg ekstra godt, men slik fungerer ikke Tinder. Stort sett er det de litt rare som sender superlikes og det virker som de gjør det for å få oppmerksomhet sånn at jeg skal legge merke til dem i kortstokken.

Noen ganger fungerer det for da liker jeg han tilbake, men jeg får ofte ikke noe godt inntrykk av dem etter å ha skrevet med dem. Stort sett har jeg egentlig litt negative erfaringer med de som sender det så jeg er skeptisk.

Anonymkode: 263f2...574

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender aldri superlikes. Det hender at jeg får endel superlikes, men som regel er det av litt rare menn. En gang var jeg litt nysgjerrig, så jeg matchet med en jeg fikk superlike fra, skrev melding, men fikk aldri svar, så etter det tar jeg superlike med en klype salt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det dukker opp superlikes i kortstokken min sveiper jeg automatisk venstre. Jeg synes det er utrolig teit og virker desperat. Jeg er heller ikke på utkikk etter noe seriøst og driter derfor i om de likte meg fordi de faktisk har lyst til å bli kjent med meg (da hadde jeg skapt falske forhåpninger tenker jeg da). Når det kommer opp sånn "gratis superlike" krysser jeg alltid vekk den, uansett hvor kjekke jeg synes kandidatene er. 

Anonymkode: 1e584...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at når jeg får superlike fra jenter så er de rare? 

Har sendt en superlike selv og det var ved feil. 

Anonymkode: 2178b...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sendt superlikes ved uhell, og synes det er kjempekleint(som regel skjer det med folk jeg ikke ville like i utgangspunktet også)😅 Kunne aldri falt meg inn å sende en med vilje, for enten så liker de meg eller så liker de meg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget med superlikes er algoritmen. Damer får så mange matcher at det er mange menn dere ikke får opp engang og trenger å sveipe til høyre eller venstre. Superlikes er for å vise en dame at, hei jeg synes din profil er spennende, også vet du at hun har sett profilen. Får man ikke match er det jo greit nok, men er for oss menn en sjangse til å bli sett av ei dame vi synes er tiltrekkende... 

Anonymkode: 4bab2...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med superlikes er algoritmen. Damer får så mange matcher at det er mange menn dere ikke får opp engang og trenger å sveipe til høyre eller venstre. Superlikes er for å vise en dame at, hei jeg synes din profil er spennende, også vet du at hun har sett profilen. Får man ikke match er det jo greit nok, men er for oss menn en sjangse til å bli sett av ei dame vi synes er tiltrekkende... 

Anonymkode: 4bab2...71d

Tinder fungerer ikke slik så jeg tror ikke at menn nødvendigvis sender Superlike til noen de liker ekstra godt. Det er i hvert fall ikke inntrykket jeg sitter med.

Anonymkode: 263f2...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tinder fungerer ikke slik så jeg tror ikke at menn nødvendigvis sender Superlike til noen de liker ekstra godt. Det er i hvert fall ikke inntrykket jeg sitter med.

Anonymkode: 263f2...574

Jaha, jeg har alltid sendt det til de (bildene) jeg liker best..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SM30 skrev:

Jaha, jeg har alltid sendt det til de (bildene) jeg liker best..?

Ja, noen gjør det, men noen virker som de gjør det bare for å få en match.

Anonymkode: 263f2...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Betyr dette at når jeg får superlike fra jenter så er de rare? 

Har sendt en superlike selv og det var ved feil. 

Anonymkode: 2178b...526

Ikke nødvendigvis... Jeg tror bare at de som ikke er rare får en god del matcher så de kanskje ikke trenger å bruke superlike, men ingenting hadde jo vært bedre om drømmemannen hadde gitt meg en superlike og vi hadde vært meant to be forever og after🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget med superlikes er algoritmen. Damer får så mange matcher at det er mange menn dere ikke får opp engang og trenger å sveipe til høyre eller venstre. Superlikes er for å vise en dame at, hei jeg synes din profil er spennende, også vet du at hun har sett profilen. Får man ikke match er det jo greit nok, men er for oss menn en sjangse til å bli sett av ei dame vi synes er tiltrekkende... 

Anonymkode: 4bab2...71d

Det tror jeg faktisk er sant, fordi jeg kjøpte Tinder gull og fant han jeg dater på den måten, hadde jeg ikke kjøpt Tinder gull så hadde jeg aldri funnet ut av han fordi jeg fikk aldri sjansen til å sveipe han til høyre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gitt noen superlike selv, men synes det er hyggelig å motta. Det signaliserer i alle fall at det ligger en bevissthet bak liken og at en eventuell match ikke er helt random. Det kan virke som en del ser det som opp til meg å ta kontakt siden de ved å superlike har markert interesse utover det helt ordinære.

Anonymkode: d1597...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke gitt noen superlike selv, men synes det er hyggelig å motta. Det signaliserer i alle fall at det ligger en bevissthet bak liken og at en eventuell match ikke er helt random. Det kan virke som en del ser det som opp til meg å ta kontakt siden de ved å superlike har markert interesse utover det helt ordinære.

Anonymkode: d1597...105

Alle superlikes jeg har gitt har vært ved et uhell, så random KAN det være 😅 har selv fått en del av de og tenker ikke noe over det, er det ikke sånn man slenger litt ut til alle egentlig? 

Anonymkode: b9dae...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle superlikes jeg har gitt har vært ved et uhell, så random KAN det være 😅 har selv fått en del av de og tenker ikke noe over det, er det ikke sånn man slenger litt ut til alle egentlig? 

Anonymkode: b9dae...ef3

Av de jeg har matchet med har de ikke virket som random, men det er selvsagt også alltid en mulighet for det. Tinder i det hele tatt er jo ganske random. 

Jeg legger ikke stort i en superlike, men ser det som positivt om jeg synes fyren virker interessant. 

Anonymkode: d1597...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Av de jeg har matchet med har de ikke virket som random, men det er selvsagt også alltid en mulighet for det. Tinder i det hele tatt er jo ganske random. 

Jeg legger ikke stort i en superlike, men ser det som positivt om jeg synes fyren virker interessant. 

Anonymkode: d1597...105

Skjønner det, de har sikkert gjort det med hensikt siden de har vært interesserte i deg etterpå. Jeg derimot har unngått dem etter tabben. 

Anonymkode: b9dae...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...