Gå til innhold

Undrer meg på


Måneskinn

Anbefalte innlegg

Hva som får folk til å  matche med noen på Tinder og andre steder for så å fjerne matchen?

For mange år siden jobbet jeg med en knakandes god kar. På den tiden var vi begge i forhold, men gode kolleger. Vi er også venner på facebook.  Siden har vi matchet på tinder en 3-4 ganger og på Bumble en eller to ganger. Første gangen vi matchet på Bumble så sendte jeg han en melding på face, der jeg skrev at det var koselig med match. Det svarte han aldri på. Greit nok, jeg antok at han hadde noen andre i kikkerten og tenkte ikke noe mer på det etter en stund.

Nå har vi matchet på Tinder igjen.  Hva er greia? Altså, jeg liker at det er match for jeg kunne tenke meg å treffe han og ta en øl eller noe  å se om vi hadde kjemi, men når han enten ikke svarer eller bare fjerner matchen så skjønner jeg ikke helt. Er man så "sløv" når man surfer på tinder at man ikke kjenner igjen sine egne fb-venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange menn, eller de fleste har jeg inntrykk av, sveiper alle til høyre. Noen bruker Tinder bare som tidsfordriv og har ingen intensjoner om å snakke med noen. Noen sveiper fbvenner til høyre bare for å se om det er match, av nysgjerrighet. Ville ikke brukt så mye energi på å analysere folks tinderoppførsel...

Anonymkode: 483e4...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange menn, eller de fleste har jeg inntrykk av, sveiper alle til høyre. Noen bruker Tinder bare som tidsfordriv og har ingen intensjoner om å snakke med noen. Noen sveiper fbvenner til høyre bare for å se om det er match, av nysgjerrighet. Ville ikke brukt så mye energi på å analysere folks tinderoppførsel...

Anonymkode: 483e4...b57

Helt enig, jeg er en slik tilfelle. Har aldri tenkt over at dette kan såre noen fordi jeg har ikke seriøst forhold til tinder og det satt seg nok i hodet at andre mennesker har ikke det heller..

Jeg husker ikke verken hvem jeg matcher eller om jeg har sveipet til høyre en fb venn..

Anonymkode: d4e0a...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er folk like sløve i valg av partner som man er når man sveiper så er det ikke rart at det går ille for mange.... 

Anonymkode: 4c935...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jo litt hvordan menn har det, når mann må sveipe alt til høyre vs damene som sveier 1 pr 1000 dem liker (for å sette det på spissen :) )

Anonymkode: a3e96...f7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...