Gå til innhold

Savn... 💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 2 mnd siden klarte jeg endelig å avslutte et forhold med en voldelig mann! Bruddet skjedde med at jeg klarte komme meg unna mens han slo og kvalte meg og nesten tok livet av meg... Dagen etterpå anmeldte jeg han, og fikk besøksforbud.

I hele denne tiden etter bruddet så har jeg vært gla og lettet! Men idag! Jeg er så lei meg! Jeg vet han har sagt opp jobben og skal flytte til en annen by, noe som jeg har vørt utrolig gla for tidligere, men idag går det opp for meg at jeg aldri mer kommer til å se han! Jeg kommer aldri mer til å få klemme han, og oppleve det fine vi også hadde sammen! 😥 

Og ja jeg VETdet er helt utrolig av meg å skrive dette, men må bare få det ut! Og jeg VET at dette er det beste for meg!! 

Det er bare så utrolig trist at det var slik det skulle ende... 

Jeg savner armkroken hans så mye at det gjør ont i hjertet mitt... Lukten hans, hendene, kyssene.. Samtidig som jeg prøver å tvinge meg selv til å fokusere på de svarte sinte sjalu øynene hans...! Huff... Jeg føler meg virkelig som en skadeskuff ful... 

Jeg har så lyst å bli like forelsket igjen i noen som også er SNILL mot meg, men akkurat nå føles alt helt tomt og svart... 

Bare et lite knust hjertesukk... 💔😥

Anonymkode: c1c0a...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

De følelsene du sitter igjen med er det veldig forståelig at du har. Når man kutter ut en relasjon som er skadelig, så sitter man ofte igjen med ambivalente følelser. Ofte kanskje en blanding av sinne, frykt, likegyldighet, sorg og savn. Man sørger over at det ble som det ble. Man føler seg sviktet fordi man ble dårlig behandlet, og deretter sint for at en annen skadet oss slik. Så frykt fordi man kjenner på alle følelsene personen påførte oss. 

Det er vonde følelser du bærer på. Føler med deg ❤️ Har du noen å snakke med nå? Har du vært på krisesenter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på krisesenter, men snakket masse med både politi, advokat, psykolog (kun 1 kort time), og ellers m venner og familie... 

Men til nå har jo alt bare vært flott... 

Derfor føles det sikkert ekstra tungt akkurat nå når jeg trodde det skulle bli bedre... 😥

Ts

Anonymkode: c1c0a...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært på krisesenter, men snakket masse med både politi, advokat, psykolog (kun 1 kort time), og ellers m venner og familie... 

Men til nå har jo alt bare vært flott... 

Derfor føles det sikkert ekstra tungt akkurat nå når jeg trodde det skulle bli bedre... 😥

Ts

Anonymkode: c1c0a...92b

Det forstår jeg. Jeg tenker kanskje det er lurt at du tar kontakt med fastlegen for en henvisning til psykolog. Kanskje det vil hjelpe deg å lette på følelsene? Jeg forstår sorgen din. Og den er viktig at du bearbeider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...