Gå til innhold

Har noen her sjekket opp en kollega?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da lurer jeg på: hvordan?!😉 Er ganske sikker på at han er litt interessert, men KAN jo hende han kun er ute etter litt bekreftelse. Vi er begge single, voksne, like gammel. Ingen er sjef/leder men jobber på samme avdeling. 

Verste som kan skje: Det blir pinlig hver dag på jobb om jeg spør rett ut om han vil finne på noe🙄

Beste som kan skje: Kanskje vi er en match😉

Han flørter en del, men han er ikke så frempå at jeg tror han ville turt å spurt rett ut... Blir litt gærn av dette. Vet om alle fallgruvene ved å involvere seg i en kollega! 

Anonymkode: 860c7...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og kollegaen min har bodd sammen i 2 mnd nå :) skal gifte oss neste sommer.

Anonymkode: 77a5f...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sjekket jeg opp en kollega: Tok lunsj ute i parken i nærheten av jobb sammen. Mens vi gikk dit sørget jeg for at vi kom borti hverandre med hendene flere ganger. Til sist tok jeg tak i hånda for å sjekke reaksjonen. Plutselig stod vi ansikt til ansikt, plutselig klinte vi.

Men dette var mot slutten av et midlertidig engasjement mens vi begge studerte så det hadde ingen konsekvenser. Så jeg kan ikke hjelpe deg med alle fallgruvene :(

Anonymkode: 3a4d4...f36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Sjekke og sjekke :) Vi danset så tok det helt fyr. Noe så til de grader også. Vi ble jo enige den kvelden i halvfylla at vi skulle bli bedre kjent. Men jeg tok ikke kontakt, hun har ikke gjort det og derfor avventer jeg en annen anledning og ser det an. Kan jo da være for sent, men vil ikke rushe inn i noe hastverk greier på jobben. Hun synes det var pinlig tror jeg på jobben dager etterpå :) Men hva pokker? Hvorfor være flau over at man likte hverandre der og da? Spørsmålet er om det blir noe mer. Det vet man ikke før man faktisk treffes i edru tilstand og snakker ut.

Anonymkode: cc4c3...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har havnet til seng med en kollega for en del år tilbake.... Da jeg var langt yngre 😅 Men helt ærlig; slike situasjoner kommer jo an på hvem dere er. Vi flørtet osv, og i blant havnet vi til sengs. Det kunne blitt pinlig, men vi bestemte oss for at det ikke skulle være det! Vi oppførte oss som vi alltid gjorde og sørget for å ikke ha andre forventninger til hverandre enn før vi lå sammen. Det gikk helt strålende! Vi jobber ikke sammen lengre, men kan godt prate sammen om vi skulke treffes på gaten 😊😊

Anonymkode: f5ccd...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...