Gå til innhold

Oss jenter og dogåing


Slagstøvler

Anbefalte innlegg

Jeg vil med dette innlegget forsøke å få oss kvinner til å innse at vi også går på do, og at dette er helt normalt. For ikke mange dager siden så jeg enda et innlegg om at det er skamfullt og ekkelt at jenter går på do og bæsjer, hvorfor i alle dager tenker noen slik? Jeg mener at det er helt greit å både bæsje og tisse uansett om man er jente eller gutt og at dette hysteriet må det bli slutt på en gang for alle. Etter min mening er det bedre å få det ut i stedet for å gå å holde seg. Alle går på dass, hver dag, dette er ingenting å skamme seg for. Det merkelige med dette dohysteriet er at mange mener at det er helt greit å drive med ulike former for sengeaktiviteter som inneholder, hold dere fast, inngang i edetarm. Jeg personlig finner dette litt spesielt. Så det er greit, og litt tøft at man har analsex og det siste som jeg finner ekstremt ekkelt: Rimme?!? Jeg måtte google det siste og brakk meg... Hver sin smak, men er det bedre å få omgangssyke av å kline med baken til partneren enn å få gå på do? Jeg synes ikke det. Uansett jenter: Slipp en fjert, gjerne ikke stuen til folk men ute i det fri, gå på do, ikke hold dere. Husk at vi alle går på do og at det er det mest naturlige man kan foreta seg. Det er ikke greit å holde seg en hel helg fordi man er redd for at den nye kjæresten skal oppdage at man faktisk går på do og bæsjer og tisser. Husk at det er ikke det første kysset som er det avgjørende, det er den første fjerten man slipper i kjærestens nærvær. Jeg er en friluftsjente og også en klatrer, i dette miljøet er det helt normalt å slippe en fjert også å gå på do. Jeg legger ved en morsom videosnutt av en klatrejente som har skjønt det samt et ordtak jeg fant på nettet. Kvinn dere opp og drit i det- jeg heier på dere alle.
 

https://www.instagram.com/p/Bxaz0xwAOnz/

"Fart when you hug someone, it makes them feel strong!"


 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Ivrig på friluftsliv her også, men må medgi at det gikk lang tid (flere år faktisk) før jeg fikk et avslapppet forhold til å gå på do i det fri spesielt for å bæsje. Så det er nok noe mange av oss må vende seg til mens andre aldri har opplevd det som problematisk.

Anonymkode: b73b5...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet. Drit i vei!

Anonymkode: 8bea9...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bæsjer vi, hvordan skal ellers ting komme ut igjen? Å late som noe annen ser bare latterlig. 

Anonymkode: 77fdb...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 21.07, Slagstøvler skrev:

eg mener at det er helt greit å både bæsje og tisse uansett om man er jente eller gutt og at dette hysteriet må det bli slutt på en gang for alle.

Dette har jeg ikke fått med meg. For noe tull. Hvis man spiser, not jeg tror er vanlig for alle mennesker. Så må man gå på do. Takk for at vil lever i en tid og et sted hvor dette gjøres hygient og enkelt. . Men helt ren føler jeg meg ikke før jeg har dusjet. Men det er bare en følelse. Uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 50 år og har aldri visst at dette er et problem en gang.

Anonymkode: b9039...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50 år og har aldri visst at dette er et problem en gang.

Anonymkode: b9039...327

Er ti år yngre og hellet aldri hørt eller merket noe til hysteri ang dovaner. Menn og kvinner går på do, dette har de alltid gjort og vil alltid gjøre.

Anonymkode: 43a52...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ti år yngre og hellet aldri hørt eller merket noe til hysteri ang dovaner. Menn og kvinner går på do, dette har de alltid gjort og vil alltid gjøre.

Anonymkode: 43a52...9c0

Vi får se hva fremtidsteknologi kan få til, men det er uansett lenge til «problemet» løses 😂

Anonymkode: 0bc36...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt innlegg. Selv er jeg såpass sikker på meg selv at jeg driter og pisser når jeg må. Jeg liker rimming, men det er egentlig irrelevant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke noen har noe med mine toalettbesøk å gjøre. Jeg anser det som privat. Ikke er jeg særlig interesserte i andres heller, men jeg respekterer selvsagt når noen må forlate rommet kort eller vi må ta en pause på veien for et toalettbesøk. Helt OK det, men en større sak er det faktisk ikke. Verken om man er kvinne eller mann. 

Anonymkode: 6dd94...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...