Gå til innhold

Dere som chatter i månedsvis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Matchet med en jevnaldrende kar på Tinder som bor halvannen time unna. Har chattet og snappet daglig med hverandre i 3 måneder. Vi er hverandres bestevenner på snap.

Men enda ikke møttes. Han sier han gjerne vil møtes ellers er det ikke noe vits å chatte i det uendelige. Men han har nylig vært i forhold, travel med hussalg, flytting og kjøp av ny bolig disse månedene. 

Vi har mye til felles og kan holde en samtale godt i gang. Men ikke så mye dype tanker. Litt flørting men aldri nakenbilde eller dickpics. 

Hva tenker dere som bruker lang tid på å chatte og investerer tid i noen dere ikke har møtt enda? Vil dere noe seriøst men ikke riktig enda? Hvis man først møtes så går det jo fort før det blir spørsmål om å være eksklusive når begge i utgangspunktet ser etter noe seriøst. 

Vi er ca 30 år.

Anonymkode: e8140...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chattet med kjæresten i tre mnd før vi endelig møttes. Bor i samme by, men jeg var ikke klar for å møtes før. Avtalte eksklusivitet på date nr 2. 

Lykke til:-) litt rar setting å møte noen man føler man kjenner og vet masse, masse om, men så kjenner man hverandre egentlig ikke 😅

Anonymkode: f204e...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært skeptisk, spesielt når man bor så nærme. Vært borti det selv at folk har alle slags "unnskyldninger" for å ikke møtes før det ene eller andre er borte fra livet sitt. Men når man kan sitte i timesvis hver kveld og tekste, burde man kunne møtes en times tid for en kaffe e.l.? 

Og hva vet man om den ordentlige kjemien?  En ting er hvordan man føler det når man skriver sammen, men det er ikke sikkert det funker når man møtes live. Derfor er jeg tilhenger av å møtes så fort som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig litt lei av det. Har skrevet med ett par stykker over tid, men det ender ofte opp med at man aldri møtes. Bare skriver og skriver og felles med dem er at det ikke er noe flørting eller noe.

Jeg liker ikke det der med å dele masse, både personlige og overfladiske ting, med noen og så blir det ingenting av.

Anonymkode: b29fa...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi chatta vel i ca seks uker før vi traff hverandre første gang. Hadde og et par lengre telefonsamtaler i den perioden. Dagen etter første møte sa jeg at vi kom til å gifte oss. Dette er 11 år siden, og nå har vi snart 9 års bryllupsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sånn prøve og feile det der, noen fungerer etter de har møtt noen de har chatta leeeenge med, for andre ikke. Mulig det blir noe på dere, mulig det ikke blir noe. Ikke vits å si nei nå som du har brukt såpass mye tid, bare møt han en dag, så får du se hva det blir til videre.

Anonymkode: fb300...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...