Gå til innhold

Handle på Change (evt andre dyre undertøysbutikker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 40, og har lyst på noe litt dyrere/mer ordentlig undertøy enn H&M og Lindex, som er det jeg alltid har kjøpt tidligere. Er spesielt lei av at stroppene ALLTID detter ned fra skuldrene mine på alle bh’er jeg har, samme hvor mye jeg strammer dem. Skjønner at dette sikkert betyr at jeg har feil størrelse- men jeg har aldri fått hjelp til å finne rett størrelse, så da har jeg liksom bare prøvd meg frem selv.

Så nå tenkte jeg å gå i en spesialforretning for undertøy, for å få hjelp til å finne noe som faktisk passer. Problemet er bare at jeg har utrolig små bryster. De var små allerede før jeg fikk barn, og nå, etter to barn og langvarig amming- som alle sier ikke skal ha betydning, men jeg tror det har det likevel :ler: ) er de nærmest ikke-eksisterende. De er som to bittesmå skinnfiller på hver side over magen min. Jeg bruker derfor bh’er med veldig mye padding for at klær skal sitte pent på meg. Jeg er vel ca en 75AA, men jeg har både hofter og rumpe, så for å ikke se helt uproporsjonert ut, er jeg nødt til å ha masse «fyll» i bh’en. 

Så til problemet: får man også kjøpt bh’er med masse fyll inni i de «finere» undertøysbutikkene? Og er dette «greit» å be om i disse butikkene, eller vil de bare tenke at jeg virker skikkelig fjortis, som er så opptatt av å ha store pupper? (Og jeg er ikke egentlig veldig opptatt av det- jeg vil bare at klær skal sitte pent, og at brystet mitt skal stå i stil til resten av kroppen min...)

Anonymkode: f03ea...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå i en skikkelig undertøysbutikk hvis du først skal ha hjelp. Change kan funke for noen, men jeg har aldri klart å finne bh som passer meg der. 

Anonymkode: 79f73...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får bh med padding og andre typer innlegg.  Bor du i Bergen anbefaler jeg Netty. 

Har flere bher kjøpt der, de er sinnsykt dyre akkurat i innkjøp, men verdt det når de varer i 2-4 år.  

Anonymkode: b6bee...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville unngått Change. Har aldri funnet noe der. Hvilken by er det snakk om? Kanskje noen kan gi råd om gode butikker.

Jeg anbefaler en tur til England for å gå på Bravissimo, men det er kanskje litt unødvendig ;) 

Anonymkode: 5f4a2...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar, dere :) Jeg bor i Oslo, men har en Change-butikk i gangavstand, var derfor jeg vurderte den. Men tar veldig gjerne imot tips om andre butikker også :blomst: 

ts

Anonymkode: f03ea...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle svar, dere :) Jeg bor i Oslo, men har en Change-butikk i gangavstand, var derfor jeg vurderte den. Men tar veldig gjerne imot tips om andre butikker også :blomst: 

ts

Anonymkode: f03ea...607

Om du bor nær en Change, så er det jo bare å dra dit å prøve! 😊😊

Men ikke let etter bh’er selv der, la dem måle og hjelpe deg. Størrelsene er helt ulike der enn andre steder, så om du prøver på egen hånd blir du garantert ikke fornøyd. Ta i mot hjelp, og prøv alle modellene de viser deg😊

Jeg har vært fornøyd med alle bh’ene jeg har der ifra, og det er mange! 😄

Nå har de fått inn sååååå fint badetøy der også!! 🤩🤩

Anonymkode: aaa71...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er relativt fornøyd med change. De gir deg veiledning og finner det som passer. Om du ikke føler du har fått riktig BH eller hjelp, er det jo bare å prøve noen andre. Vil tro det er forskjell fra butikk til butikk når det gjelder veiledning og kundebehandling, uavhengig om de tilhører samme kjede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...