Jump to content
AnonymBruker

Oppmerksomhet fra gutter?

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg er ei jente på 20. Det siste året har jeg blitt lagt merke til av gutter når jeg ikke ber om det. Jeg går sminkeløs hver eneste dag, har helt grei stil og jeg liker ikke å se pynta eller «smashing» ut til hverdags. Går bare i en bukse og en vanlig genser. Håret retter jeg heller ikke, og får jeg kviser lar jeg det stå. Parfyme bruker jeg heller ikke. Jeg vil ikke si at jeg er den som bruker mest tid på badet om morningen (som mange andre jenter gjør) Men likevel får jeg en del blikkontakt med gutter, har opplevd at folk har sjekket meg opp edru, og at gutter snakker om meg til vennegjengen sin. De endte opp med å se på meg, hele gjengen. Folk synes jeg er pen, til og med voksne kvinner har sagt det. Synes ikke selv at jeg er noe pen. Ser helt gjennomsnittlig ut. Jeg gjør ingen verdens ting for å få oppmerksomheten, og hva er det som gjør at jeg får den? 

Anonymkode: 57855...f64

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som du er trygg på deg selv, og det i seg selv kan virke tiltrekkende. Du har nok en viss karisma da. 

Anonymkode: b4267...690

AnonymBruker

Utstråling. Det skal man ikke undervurdere.

Anonymkode: 446af...ca0

AnonymBruker
På 20.5.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente på 20. Det siste året har jeg blitt lagt merke til av gutter når jeg ikke ber om det. Jeg går sminkeløs hver eneste dag, har helt grei stil og jeg liker ikke å se pynta eller «smashing» ut til hverdags. Går bare i en bukse og en vanlig genser. Håret retter jeg heller ikke, og får jeg kviser lar jeg det stå. Parfyme bruker jeg heller ikke. Jeg vil ikke si at jeg er den som bruker mest tid på badet om morningen (som mange andre jenter gjør) Men likevel får jeg en del blikkontakt med gutter, har opplevd at folk har sjekket meg opp edru, og at gutter snakker om meg til vennegjengen sin. De endte opp med å se på meg, hele gjengen. Folk synes jeg er pen, til og med voksne kvinner har sagt det. Synes ikke selv at jeg er noe pen. Ser helt gjennomsnittlig ut. Jeg gjør ingen verdens ting for å få oppmerksomheten, og hva er det som gjør at jeg får den? 

Anonymkode: 57855...f64

Det høres ut som du er tilnærmelig. Det er et veldig "attraktivt" trekk, og da mener jeg ikke nødvendigvis seksuelt attraktiv, men det kan også omfatte. Du har sikkert selv opplevd at noen er lettere å gå bort til enn andre, være seg naboer, lærere eller jevnaldrende. 

Noen er utilnærmelig, enten ved at de ikke møter blikk, kroppsspråk og klesdrakt, gjerne i kombinasjon. De kan lett framstå kalde og avvisende selv om de ikke er det. 

Anonymkode: 8f1be...c3f