Gå til innhold

Alenemor å barnefar i bildet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som alene mor hva er mine rett? å hva har selve barnefar rett til å hans foreldre?

Anonymkode: d8fb2...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke du lagd flere tråder om dette? 

Anonymkode: 6d7bd...f9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som alene mor hva er mine rett? å hva har selve barnefar rett til å hans foreldre?

Anonymkode: d8fb2...596

Den som har hovedomsorgen har rett på å legge til rette så samvær blir utført. Den som har hovedomsorgen må ordne med klær, sko og alt av utstyr som barnet trenger. Denne personen får en ekstra barnetrygd og skattefradrag. Barnebidrag kommer an på den økonomiske situasjonen til den som har samvær. Det er ikke alltid man har rett på det. 

Samværsforelderen har rett på samvær med barnet, og rett på at den med hovedomsorgen sender med alt av utstyr som klær, sko, vogn og sånt. :) 

Kontakt med forelderene til den på samvær styres gjerne av denne personen, men om denne ikke ønsker å følge opp samvær så burde man passe på at barnet har kontakt med begge deler av familien. Et stort og godt nettverk er til fordel for barnet :)

Anonymkode: a9654...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Som alene mor hva er mine rett? å hva har selve barnefar rett til å hans foreldre?

Anonymkode: d8fb2...596

Slutt og lag flere tråder om dette!!! Vi kjenner deg igjen på alle skrivefeilene, og den umodenheten. Har du lagd 5 tråder om dette? Jeg forstår faktisk at bv er involvert. Ta litt ansvar for eget liv!

Anonymkode: 10ba7...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...