Gå til innhold

Hva kan dette være?


Uheldig

Anbefalte innlegg

Gikk å la meg i går og kjente at det klødde en del. Ble litt sjokkert over å se denne reaksjonen. Er veldig allergisk mot så mye men dette ser litt rart ut. Noen som nevnte fugle lopper 😳 da hun så et bilde. Tatt på salve for eksem og kløestillende. Hjelper ikke stort. For det meste på overkropp. 

0076C7A8-5BBC-4FCB-AE69-AFCC46B4DDD9.thumb.jpeg.26b9f91eb8a23650ca67d1624bb69544.jpeg4ED5A683-C4CD-420F-A68F-ADC9DD00595B.thumb.jpeg.749545607c35909e3c20793c34045283.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror fuglelopper ja, men spørr lege.. 

Anonymkode: d28b0...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du sikkert veldig mange rare svar. Bestill heller legetime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som fugleloppebitt. Har du katt, bor du et sted med fuglerede like ved er det meget stor sjanse for det.

Anonymkode: 24852...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser absolutt ut som fuglelopper ja. Jeg har stort sett kroppen dekt av sånne der gjennom sommeren hvert år, pågrunn av kattene våre. 

Anonymkode: 66158...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har ren aloe vera plante, kutt av litt av et blad og smør deg inn, merker at de forsvinner fortere de bittene med aloe vera, men kun ren plante. 

Anonymkode: 40a1a...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun bitt? Loppene er vel ikke der for da må man vel få en sterkere behandling. 

Nei fader altså. Stod rett utfor et hønsehus med andre fugler også og senere koste jeg med 6 katter. Så hvem vet hvor det skjedde. Tusen hjertelig for behjelpelige svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det ser ut som bitt fra fuglelopper. Jeg hadde ofte bitt fra fuglelopper når jeg hadde katter. Det har alltid gått fort over for meg, så  du trenger ikke behandling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, pessimistisk skrev:

Enig at det ser ut som bitt fra fuglelopper. Jeg hadde ofte bitt fra fuglelopper når jeg hadde katter. Det har alltid gått fort over for meg, så  du trenger ikke behandling :) 

Åh så bra. Håper det går fort over. Skulle bare ønske jeg visste hvor det skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...