Gå til innhold

Svikter jeg vennina mi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kollegaen min har begynt å være sammen, han var med vennina mi først. 

Jeg introduserte kollegaen min for vennina mi for jeg tenkte hun ville like han. Jeg så ikke på han som noe mer enn en kollega. Hun likte han umiddelbart. 

De begynte å møtes for å ha sex. Han likte henne som person men sa fra tidlig at han ikke ville noe seriøst, han ville ha sex og bare henge sammen. 

Jeg merket at hun likte han veldig godt fordi en gang dichet han henne og hun snakket bare om det hele kvelden og drakk seg dritings. 

En annen gang sov hun over hos han og hun var veldig sulten neste dag og forventet at han skulle lage mat til henne men han hadde ikke mat hjemme og foreslo at de skulle gå ut å spise men det ville hun ikke. Han kom på jobben etterpå og fortalte at hun hadde blitt hysterisk og han ville ikke holde på lenger. Slik ble det avsluttet. 

Det virker for meg at hun likte han veldig godt og ville noe seriøst med han og forventet noe mer fra han. 

Jeg og han har veldig god kontakt på jobb og vi ler mye sammen. Og jeg har blitt veldig glad i han. Vi ser hverandre nesten hver dag pga jobb. Han flørtet med meg hele veien , nesten fra dag 1. 

Jeg sa ingenting om det til henne, tenkte ikke så mye over det, syns det bare var morsomt. 

Etter hvert begynte han å massere meg og jeg lot han. Jeg likte det. Massasjen ble mer og mer sensuel.

jeg begynte å se på han annerledes. Jeg begynte å bli tiltrukket av han og  en dag ville jeg ha sex med han. Jeg ble med han hjem etter jobb og vi hadde sex. 

Vi hadde sex kanskje 3 ganger/dager etter det. Han sa til meg også det samme som til henne at han ikke ville ha et forhold. 

Jeg hadde dårlig samvittighet og ringte henne og sa jeg hadde noe å fortelle. Jeg fortalte at vi har utviklet noe mer enn venner/kollegaer.

hun tok det veldig fint og sa at hun liker en annen nå og at vi må dra på dobbeldate. 

Jeg sa: jeg vil at vi skal ha et ærlig forhold med hverandre og si fra hvis det plager deg. Du betyr mer for meg enn han. 

Alt var fint, og vi møttes som venniner og snakket om dette som venniner. 

Jeg vet ikke om det er noe i luften. Søstra mi sier hun føler at hun og vennina min/våres har kommet nærmere hverandre. 

Jeg føler at forholdet mitt er det samme med henne, men føler også at vi har hvertfall ikke kommet nærmere hverandre.

Hva syns dere om denne situasjonen? Er jeg en dårlig vennine uansett om hun sier det går fint? Er det dårlig gjort av meg uansett? 

Anonymkode: 94005...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge siden er det hun var med han? Det korte svaret er at du er en dårlig venninne og du burde ikke knulle folk fra jobb. 

Anonymkode: 1b76a...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke bare vært ei dårlig venninne, du har drette der hvor du eter i tillegg. Å renne rundt med en kollega er ikke smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er du. For det første har du dårlig dømmekraft og prakker en horebukk på venninnen din som gjorde henne lei seg. Videre ligger du medhan her selv, selv om du har all grunn til å tro at venninnen din er interessert i han. Han kommer til å ditche deg og, så sånn sett får du nok svi for dette du og: men ja, du er en skikkelig dårlig venninne. 

Anonymkode: 9c9a1...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...