Gå til innhold

Han kalte meg «psyko»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom i prat med en fyr i går på tinder. Han virket greit, men noe inni meg sa at noe var galt. Jeg fikk litt «fuckboy vibes» av han. Han sier jeg er pen osv, og han spør fort etter snappen min. Jeg sa jeg synes det var for tidlig, men han ville se bilder av meg. Jeg skrev «beklager, men jeg er ikke ute etter noe lett ligg her». Han skrev han heller ikke var det. Men back to pointet! 

Vi begynte å prate på snap, men han skulle tidlig legge seg. Så i dag våkner jeg til at han hadde sletta meg. Det synes jeg ingenting om når han sa ting han sa i går på snap og sa vi skulle snakke på tlf i dag. Jeg sender han en melding og sier det var dårlig gjort og at han på 28 år gammel er for gammel til å oppføre seg som en 18 år gammel guttevalp som rømmer vekk fra ubehagelighetene fremfor å være ærlig!

Han sa han synes jeg var psyko pga det, men helt ærlig synes dere det? Jeg synes folk fortjener å få høre når dem har oppført seg dårlig, i tillegg til at dem fortjener å ha det litt ubehagelig med at jeg sa i fra!

Anonymkode: 5724a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her, jeg er 20 år btw

Anonymkode: 5724a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare glem det og vær glad for at du slipper å bli bedre kjent med et problem. 

Anonymkode: 7cbb6...0d3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare glem det og vær glad for at du slipper å bli bedre kjent med et problem. 

Anonymkode: 7cbb6...0d3

Takk☺️

Anonymkode: 5724a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne kanskje latt være å skrive at han var som en liten valp, heller vært litt saklig og fortalt at han heller kunne fortalt deg ærlig hvorfor han oppførte seg slik. 

Synes ikke han har grunn til å kalle deg psyko, men jeg selv hadde nok bare tenkt at 'jaja! Han var visst ikke så interessert, sikkert like greit at vi ikke har mer kontakt.'

Anonymkode: 6814c...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke psyko nei. Men folk konfronterer lite, og sier ikke ofte fra. Jeg syns det var helt ok at du sa fra både først og etterpå. Det er fint å si fra, og ikke bry deg om hva han sier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem han, han er ikke verdt en dritt. Jeg har vært borti i lignende før og det sier så mye om en person. 
Vi hadde snakket i nesten to uker, plutselig en dag var jeg slettet. Syntes det var skikkelig feigt gjort så jeg sendte en melding på Instagram. Jada han forklarte seg og blabla, vi ordnet opp og begynte å snakke igjen. Denne gangen varte det i 3 uker. Det var lange meldinger, telefonsamtaler og alt det der. Vi avtalte og møtes, jeg hadde gledet meg skikkelig. Men tror du ikke at han droppet meg på dagen? Altså, jeg skulle bare ha tatt hintet når han ghostet meg første gangen. 

Han fyren her høres ut som en typisk fuckboy. Glem han!

Anonymkode: e2d5b...c7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei, du er ikke psyko nei. Men folk konfronterer lite, og sier ikke ofte fra. Jeg syns det var helt ok at du sa fra både først og etterpå. Det er fint å si fra, og ikke bry deg om hva han sier. 

Helt enig! Jeg ser på meg selv som ei jente med bein i nesa, og IKKE redd for å si i fra om noen har tråkket på meg! Synes egt set bare er en fin egenskap jeg! 😊

Anonymkode: 5724a...923

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Jeg ser på meg selv som ei jente med bein i nesa, og IKKE redd for å si i fra om noen har tråkket på meg! Synes egt det* bare er en fin egenskap jeg! 😊

Anonymkode: 5724a...923

Det*

- ts

Anonymkode: 5724a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom i prat med en fyr i går på tinder. Han virket greit, men noe inni meg sa at noe var galt. Jeg fikk litt «fuckboy vibes» av han. Han sier jeg er pen osv, og han spør fort etter snappen min. Jeg sa jeg synes det var for tidlig, men han ville se bilder av meg. Jeg skrev «beklager, men jeg er ikke ute etter noe lett ligg her». Han skrev han heller ikke var det. Men back to pointet! 

Vi begynte å prate på snap, men han skulle tidlig legge seg. Så i dag våkner jeg til at han hadde sletta meg. Det synes jeg ingenting om når han sa ting han sa i går på snap og sa vi skulle snakke på tlf i dag. Jeg sender han en melding og sier det var dårlig gjort og at han på 28 år gammel er for gammel til å oppføre seg som en 18 år gammel guttevalp som rømmer vekk fra ubehagelighetene fremfor å være ærlig!

Han sa han synes jeg var psyko pga det, men helt ærlig synes dere det? Jeg synes folk fortjener å få høre når dem har oppført seg dårlig, i tillegg til at dem fortjener å ha det litt ubehagelig med at jeg sa i fra!

Anonymkode: 5724a...923

Begge var barnslige. Du skulle latt det ligge. Han fikk åpenbart napp hos en annen og slettet deg. Å sende snap for så å si man skal ringes dagen etter, er ikke akkurat på linje med kontraktsbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, theTitanic skrev:

Begge var barnslige. Du skulle latt det ligge. Han fikk åpenbart napp hos en annen og slettet deg. Å sende snap for så å si man skal ringes dagen etter, er ikke akkurat på linje med kontraktsbrudd. 

Synes ikke jeg var barnslig nei

Anonymkode: 5724a...923

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke jeg var barnslig nei

Anonymkode: 5724a...923

Det var en altfor kort relasjon til å gi han skjennepreken for å ha slettet deg. Han burde skrevet en linje om hvorfor pluss takk og farvel, men likevel.. 

Gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, theTitanic skrev:

Begge var barnslige. Du skulle latt det ligge. Han fikk åpenbart napp hos en annen og slettet deg. Å sende snap for så å si man skal ringes dagen etter, er ikke akkurat på linje med kontraktsbrudd. 

Man sier da uansett i fra i stedet for å bare slette vedkommende uten forklaring. Det er rett og slett frekt.

Anonymkode: eb234...af2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at du skal ha bein i nesa og si ifra, men mener det kan gjøres mer konstruktivt enn dette. Å hige etter hans nivå er ikke et mål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig gjort å bare slette, men reaksjonen din var jo også ganske sterk, så det kan hende han tok seg nær av det. Du burde bare nøye deg med å si at det er synd han slettet deg eller ikke si noe i det hele tatt. Man ønsker jo ikke å ha slike folk i livet sitt uansett, så noen ganger er det faktisk bedre å se en annen vei og ikke legge så mye i det. Det er mange useriøse folk på datingapper, og det må man dessverre forholde seg til når man er med selv. 

Anonymkode: 08bf7...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han sa du var psyko pga av det tolker jeg som om han gjør dette daglig og legger 0 energi i å gi komplimenter og spørre om snap fordi han bruker og kaster daglig og dermed ser på det som mer normalt enn du gjør. Etter min mening ikke noe å satse på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Emblja skrev:

Syntes du var tøff som sa ifra! Ikke slutt med det :)

❤️❤️

- ts

Anonymkode: 5724a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, theTitanic skrev:

Begge var barnslige. Du skulle latt det ligge. Han fikk åpenbart napp hos en annen og slettet deg. Å sende snap for så å si man skal ringes dagen etter, er ikke akkurat på linje med kontraktsbrudd. 

 

54 minutter siden, theTitanic skrev:

Det var en altfor kort relasjon til å gi han skjennepreken for å ha slettet deg. Han burde skrevet en linje om hvorfor pluss takk og farvel, men likevel.. 

Gå videre. 

Enig i disse to. Ja, han var frekk men hadde det vært meg hadde jeg tenkt at jaja, dogded a bullet og så hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. Bra du har bein i nesa og står opp for deg selv, men man må lære seg å velge sine kamper med omhu. Han der er ikke verdt irritasjonen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...