Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en forandring! Studentbudsjettet tillater desverre ikke frisørtime, men jeg fant denne fargen (olia bold 9.2 rose gold) og har så lyst til å prøve den! Men er det noen hjemmefargeguruer her som kan hjelpe meg med å se om den blir fin på håret mitt?

Jeg er naturlig rødblond, og har kun noen lysere striper som ble tatt for et år siden. Det ene bildet er tatt i vinduet og viser fargen i sterkt, naturlig lys, det andre er tatt inne i en litt mørk kjellerleilighet (og da synes det godt at jeg har mye rødskjær) 

Blir superglad for innspill 🤞20190520_145430.thumb.jpg.0bae56f10c90f9958eeb0ebbf7df8c18.jpg

20190520_150245.jpg

3600542123587.jpg

Olia_9-2_results.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil jo få nærmest rosa hår da? Er det det du er ute etter? 

Personlig var det ikke min smak, men alt kler den smukke :)

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, Million skrev:

Du vil jo få nærmest rosa hår da? Er det det du er ute etter? 

Ja, "nærmest rosa" er en ganske god måte å beskrive hva jeg håper på! Jeg vil ha en dempet rosatone hvor det naturlige rødskjæret skinner igjennom, litt classy punk 

Tusen takk for svar :)

• Liker 2
Skrevet

Syns den rosafargen minner mest om blassen/utvasket rødfarge. Og med utgangspunktet ditt vil nok fargen bli ujevn. Jeg ville beholdt den naturlige hårfargen, evnt brukt en annen type farge som er litt nærmere din naturlige. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Syns den rosafargen minner mest om blassen/utvasket rødfarge. Og med utgangspunktet ditt vil nok fargen bli ujevn.

Ikke sant, det er litt det jeg er redd for. Samt at den skal bli blass kjempefort i løpet av sommeren. Og jeg tror jo du har helt rett i at det beste er å velge noe nærmere det naturlige, men samtidig så ønsker jeg meg jo veldig en forandring :) 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, Krakilsk skrev:

Ikke sant, det er litt det jeg er redd for. Samt at den skal bli blass kjempefort i løpet av sommeren. Og jeg tror jo du har helt rett i at det beste er å velge noe nærmere det naturlige, men samtidig så ønsker jeg meg jo veldig en forandring :) 

Naturlig rødlig hår er jo bare nydelig. Gå innom frisør som har wella, og kjøp color touch. De hjelper deg å finne en farge som er lik din egen, men fortsatt litt forandring🙂

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Naturlig rødlig hår er jo bare nydelig. Gå innom frisør som har wella, og kjøp color touch. De hjelper deg å finne en farge som er lik din egen, men fortsatt litt forandring🙂

Tusen takk, det skal jeg gjøre :)

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Krakilsk skrev:

Tusen takk, det skal jeg gjøre :)

Og hvis du skulle like den, så finnes den billigere på diverse nettbutikker. Men kjekt å få hjelp av frisør til å velge første gang. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...