Gå til innhold

Dere som er flinke med hårfarge, blir denne fin på mitt hår?


Krakilsk

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en forandring! Studentbudsjettet tillater desverre ikke frisørtime, men jeg fant denne fargen (olia bold 9.2 rose gold) og har så lyst til å prøve den! Men er det noen hjemmefargeguruer her som kan hjelpe meg med å se om den blir fin på håret mitt?

Jeg er naturlig rødblond, og har kun noen lysere striper som ble tatt for et år siden. Det ene bildet er tatt i vinduet og viser fargen i sterkt, naturlig lys, det andre er tatt inne i en litt mørk kjellerleilighet (og da synes det godt at jeg har mye rødskjær) 

Blir superglad for innspill 🤞20190520_145430.thumb.jpg.0bae56f10c90f9958eeb0ebbf7df8c18.jpg

20190520_150245.jpg

3600542123587.jpg

Olia_9-2_results.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil jo få nærmest rosa hår da? Er det det du er ute etter? 

Personlig var det ikke min smak, men alt kler den smukke :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Million skrev:

Du vil jo få nærmest rosa hår da? Er det det du er ute etter? 

 

Ja, "nærmest rosa" er en ganske god måte å beskrive hva jeg håper på! Jeg vil ha en dempet rosatone hvor det naturlige rødskjæret skinner igjennom, litt classy punk 

Tusen takk for svar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den rosafargen minner mest om blassen/utvasket rødfarge. Og med utgangspunktet ditt vil nok fargen bli ujevn. Jeg ville beholdt den naturlige hårfargen, evnt brukt en annen type farge som er litt nærmere din naturlige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nerine_ skrev:

Syns den rosafargen minner mest om blassen/utvasket rødfarge. Og med utgangspunktet ditt vil nok fargen bli ujevn.

Ikke sant, det er litt det jeg er redd for. Samt at den skal bli blass kjempefort i løpet av sommeren. Og jeg tror jo du har helt rett i at det beste er å velge noe nærmere det naturlige, men samtidig så ønsker jeg meg jo veldig en forandring :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Krakilsk skrev:

Ikke sant, det er litt det jeg er redd for. Samt at den skal bli blass kjempefort i løpet av sommeren. Og jeg tror jo du har helt rett i at det beste er å velge noe nærmere det naturlige, men samtidig så ønsker jeg meg jo veldig en forandring :) 

Naturlig rødlig hår er jo bare nydelig. Gå innom frisør som har wella, og kjøp color touch. De hjelper deg å finne en farge som er lik din egen, men fortsatt litt forandring🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Naturlig rødlig hår er jo bare nydelig. Gå innom frisør som har wella, og kjøp color touch. De hjelper deg å finne en farge som er lik din egen, men fortsatt litt forandring🙂

Tusen takk, det skal jeg gjøre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Krakilsk skrev:

Tusen takk, det skal jeg gjøre :)

Og hvis du skulle like den, så finnes den billigere på diverse nettbutikker. Men kjekt å få hjelp av frisør til å velge første gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...