Gå til innhold

Datingutfordringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som har truffet en aller tiders dame. Mye klaffer og jeg er faktisk veldig betatt. Eneste som jeg er usikker på er at hun har fortalt meg at hun sliter med angst. Ikke veldig mye i hverdagen, men hun har angst for å reise med fly (ikke flydd siden hun var liten) og hun sliter med å reise langt med bil, dvs alt som er mer enn to timer unna. Jeg vet jo at dette er noe hun alltid kommer til å antagelig slite med, men jeg er usikker på om dette er noe jeg vil leve med i lengden. Det vil jo ikke prege livet vårt i hverdagen men det blir jo utfordring med tanke på at hun får angst når hun evt må reise. Er litt redd for å endre opp som psykolog og jeg må jo innrømme at jeg tenker kanskje litt for lett på det og at det bare er å ta seg sammen og utfordre det...... Noen andre som har vært i samme situasjon?

Anonymkode: 59140...9f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært i samme situasjon, men vært med en dame som hadde dårlig selvbilde. Likheten til det er vel at for min del ble det så vanskelig i lengden at jeg avsluttet.

Anonymkode: 775ff...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært i samme situasjon, men vært med en dame som hadde dårlig selvbilde. Likheten til det er vel at for min del ble det så vanskelig i lengden at jeg avsluttet.

Anonymkode: 775ff...7d7

Hun virker ikke usikker sånn til daglig. Hun har jobb og studerer og er flink på de fleste områder. Er bare når det gjelder reise det er store utfordringer. Synd det ikke funket mellom dere! 

Anonymkode: 59140...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker ikke usikker sånn til daglig. Hun har jobb og studerer og er flink på de fleste områder. Er bare når det gjelder reise det er store utfordringer. Synd det ikke funket mellom dere! 

Anonymkode: 59140...9f9

Har liknende situasjon, hun tør ikke reise. Funker fint når hun tar en sobril

Anonymkode: d26c3...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann som har truffet en aller tiders dame. Mye klaffer og jeg er faktisk veldig betatt. Eneste som jeg er usikker på er at hun har fortalt meg at hun sliter med angst. Ikke veldig mye i hverdagen, men hun har angst for å reise med fly (ikke flydd siden hun var liten) og hun sliter med å reise langt med bil, dvs alt som er mer enn to timer unna. Jeg vet jo at dette er noe hun alltid kommer til å antagelig slite med, men jeg er usikker på om dette er noe jeg vil leve med i lengden. Det vil jo ikke prege livet vårt i hverdagen men det blir jo utfordring med tanke på at hun får angst når hun evt må reise. Er litt redd for å endre opp som psykolog og jeg må jo innrømme at jeg tenker kanskje litt for lett på det og at det bare er å ta seg sammen og utfordre det...... Noen andre som har vært i samme situasjon?

Anonymkode: 59140...9f9

Hvis det er problemet hos en partner synes jeg jo at du var heldig med det da😂

Mine to siste relasjoner:

1. Egen, skulle alltid ha rett, løy om seksuelle preferanser m.m.

2. Lat, urenslig (til det punktet hvor jeg lurte på om jeg var mer ren etter do uten å vaske henda enn å ta på krana), brukte «hjelpemidler» for muskler m.m.

Anonymkode: 48749...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er problemet hos en partner synes jeg jo at du var heldig med det da😂

Mine to siste relasjoner:

1. Egen, skulle alltid ha rett, løy om seksuelle preferanser m.m.

2. Lat, urenslig (til det punktet hvor jeg lurte på om jeg var mer ren etter do uten å vaske henda enn å ta på krana), brukte «hjelpemidler» for muskler m.m.

Anonymkode: 48749...57f

Å du hellige julebrus! Ja kanskje dette ikke er så stort issue i forhold til hva du har slitt med ja 😮

Anonymkode: 59140...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan få beroligende av legen, som tas kun når hun skal ut og reise. Sobril, for eksempel. Det er en stor ulempe med det, og det er at det er rød varseltrekant på pakningen, og hun kan derfor ikke kjøre bil selv når hun har tatt det. Men det går vel greit om du sitter bak rattet under reisen.

Hun kan også komme til å duppe av under en flytur da man ofte blir trøtt av slike medisiner, men det er vel greit for deg? Mange som tar seg en lur under flyreiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Million skrev:

Hun kan få beroligende av legen, som tas kun når hun skal ut og reise. Sobril, for eksempel. Det er en stor ulempe med det, og det er at det er rød varseltrekant på pakningen, og hun kan derfor ikke kjøre bil selv når hun har tatt det. Men det går vel greit om du sitter bak rattet under reisen.

Hun kan også komme til å duppe av under en flytur da man ofte blir trøtt av slike medisiner, men det er vel greit for deg? Mange som tar seg en lur under flyreiser.

Ja det hadde vært en løsning hvis det kun var reisen som var et problem..... Hun får angst av å være borte langt hjemmefra også. Hun er redd hun skal ødelegge evt ferie ved å bare ha masse angst og kun tenke på å ville reise hjem til tryggere trakter....

Anonymkode: 59140...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være en utfordring ja :( Sikker ikke lett for henne heller. Føler seg sikkert litt til besvær!

Anonymkode: 59140...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...