Gå til innhold

Hvordan få nye venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg har hele livet hatt mange venner, alltid noen å være med. men det siste året eller egentlig de to siste årene har jeg hatt det sykt vanskelig med spiseforstyrrelser, depresjon og sosial angst. Dette har gjort det vansklig og beholde vennene mine og alle har forsvunnet. noe jeg forstår med tanke på at jeg har vært utrolig fraværende. jeg har det bedre nå men problemet er bare at jeg har ingen venner... nå er det snart sommer, og jeg vet ikke hvem jeg skal være med. Så det jeg lurer på er: hvordan få nye venner, hvordan få folk til å ville bli kjent med meg, hvordan gå fram? jeg føler meg sykt alene å nei jeg vil ikke ha tilbake kontakt med mine gamle venner, etter hva jeg har skjønt er de ikke så interessert. 

Anonymkode: 82582...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Date kanskje. Får du kjæreste så "arver" du alle vennene.. plutselig har du en hel gjeng. ;)

Dessverre er det mer tilrettelagt for å finne en kjæreste enn en ny venn.. venter fortsatt på Vinder. (Tinder for vennskap).. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg dater en fyr fortiden så kunne kanskje prøvd å bli bedre kjent med vennene hans

 

Anonymkode: 82582...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen flere tips, kanskje noen som har opplevd noe av det samme før?

Anonymkode: 82582...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytt til et annet land.

Anonymkode: 09315...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...