Gå til innhold

Tinder mareritt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg traff en mann, via tinder. Han virket som den perfekte mannen. Så begynte jeg og se en unormal oppførsel, raseri utbrudd og mye løgn. Altså, ALT om han eksistens er løgn. Nå viser det seg at denne mannen reiste fra meg rett til en annen dame. Jeg sendte henne en meld der jeg ber henne være forsiktig og at hun kan ta kontakt om hun ønsker,men da ble jeg blokkert av henne og han. Han har tidligere sittet inne for vold mot sine andre x damer. Jeg får vel ikke gjort noe mer men syns det er trist at hun velger å tro på den løgnen han forer henne med. 

Anonymkode: 31895...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det riktig å kontakte henne? Ts

Anonymkode: 31895...fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fort fremstå som en sjalu eks når du tar kontakt med henne på den måten - selv om det kanskje ikke er intensjonen din. Husk at hun har en relasjon til han, ikke til deg. Det er ganske naturlig å stole mer på den man har en relasjon til, enn en totalt ukjent kvinne. Dersom noen hadde prøvd å gjøre det samme med deg - når du var stormforelsket i mannen, hvordan ville du ha reagert? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det riktig å kontakte henne? Ts

Anonymkode: 31895...fe5

Ja. Men du kan ikke forvente at hun tror på deg. Hun tror nok at du bare er sjalu. Men om han begynner å oppføre seg slik mot henne også, så tenker hun nok igjennom det du har sagt og da er det stor sjanse for at hun går tidligere enn hun ville gjort uten advarselen. Hun kommer til å være mer obs på mistenkelig oppførsel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Ja. Men du kan ikke forvente at hun tror på deg. Hun tror nok at du bare er sjalu. Men om han begynner å oppføre seg slik mot henne også, så tenker hun nok igjennom det du har sagt og da er det stor sjanse for at hun går tidligere enn hun ville gjort uten advarselen. Hun kommer til å være mer obs på mistenkelig oppførsel. 

Det har du rett i, jeg følte iallfall jeg måtte si noe, uavhengig hvordan jeg fremstår. TS

Anonymkode: 31895...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han er dømt for vold mot sine ekser?

Anonymkode: a7280...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i, jeg følte iallfall jeg måtte si noe, uavhengig hvordan jeg fremstår. TS

Anonymkode: 31895...fe5

Det har jo ikke noe å si hvordan du fremstår. Du ønsker ikke kontakt med mannen lengre og slik jeg forstår det så kjenner du ikke damen heller. Du taper ingenting. Jeg synes du gjorde det riktige. De kan jo gjerne blokkere deg, det er deres valg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han er dømt for vold mot sine ekser?

Anonymkode: a7280...d55

Hans x kontaktet meg, dømt for vold mot henne og den forrige. Dette fikk jeg vite etter relasjonen var avsluttet. ts

Anonymkode: 31895...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på å få den meldingen fra x-en hans. 

Jeg datet en kar fra Tinder nettopp. Ganske heftig i 1,5 måned. Ble fort veldig seriøst. Men magefølelsen min sa meg at noe ikke stemte. Den viste seg til slutt å stemme, men tenkte hele veien at jeg skulle ønske en x av han kunne advare meg. 

Anonymkode: 636d7...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt pris på å få den meldingen fra x-en hans. 

Jeg datet en kar fra Tinder nettopp. Ganske heftig i 1,5 måned. Ble fort veldig seriøst. Men magefølelsen min sa meg at noe ikke stemte. Den viste seg til slutt å stemme, men tenkte hele veien at jeg skulle ønske en x av han kunne advare meg. 

Anonymkode: 636d7...77f

Hvordan fant du ut at magefølelsen din stemte? Er i samme situasjon nå, og begynner nesten å lure på om det er samme karen😅 Forbokstav på navnet? 

Anonymkode: 2086f...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du ut at magefølelsen din stemte? Er i samme situasjon nå, og begynner nesten å lure på om det er samme karen😅 Forbokstav på navnet? 

Anonymkode: 2086f...4f0

Han stresset så fælt, så begynte historien å rakne. Glemt hva han hadde lyvet om osv. 

K. 

Ts

Anonymkode: 31895...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...