AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Har hatt en hunderase i mange år. Nå skal jeg få en ny valp om to dager og det er en ny hunderase denne gangen men jeg er så usikker på om jeg har gjort det riktige hunderasevalget. Er ganske lik den hunderasen som jeg kjenner godt men alikevell frykt for å angre på rasebyttet. Er dette en vanlig følelse å kjenne på? Anonymkode: c8163...14a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Kanskje det bare en meg som er så tvilende? Anonymkode: c8163...14a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 Hvilke raser er det? Anonymkode: 04081...94a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #4 Skrevet 20. mai 2019 Tror det er helt normalt å tvile litt og være usikker. Det er jo tross alt en stor greie å få en valp. Det snur jo opp ned på livet ditt i en periode. (Nesten som å få baby ) Du hadde sikkert tenkt det samme om du hadde valgt samme rase som du er vandt til. "Burde jeg valgt en annen rase" osv. Dette går nok bra! Anonymkode: 9a6e2...42c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå