Gå til innhold

Lege eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en skikkelig senebetennelse i albuen som stråler i hele armen og har smertefulle punkter i nakke, skulder og rygg. Det gjør noe inn i h*** vondt. Har tatt 2 Paracet hver 3 time og ellers 2 proxan, og 1 voltaren  3 ganger i døgnet. Og sobril. For å få sove. Så har sovet. Men likevel noe j*** vondt. På en rielignende måte.  Varmeflaske hjelper litt heldigvis. Premiespørsmålet er om det er noe poeng i å gå til legen i morgen siden jeg allerede hadde voltarenkur liggende. Mannen maser om at jeg MÅ dra til legen fordi han ser jo at jeg har veldig vondt, men legen vil vel bare si "ta Paracet og voltaren så går det over etterhvert"? ? 

Jeg er ikke kjempefan av å gå til lege om jeg ikke må. Sykemelding trenger jeg ikke for er ufør av andre årsaker. Sitte på hard stol å vente er ikke noe som frister. 

Jeg skal til trykkbølgebehandling på privat klinikk på tirsdag, og snakke om øvelser og slikt. 

Og ja jeg vet at kg ikke er noe fagforum. Ønsker pekepinn bare. 

Anonymkode: a0a02...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt legekontoret og bedt de ta en vurdering på om du trenger time. De kjenner sykehistorien din og behandlingstilbudene best. God bedring! 

Anonymkode: 7a12f...8bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ringt legekontoret og bedt de ta en vurdering på om du trenger time. De kjenner sykehistorien din og behandlingstilbudene best. God bedring! 

Anonymkode: 7a12f...8bf

Leger vil alltid at man skal komme så ikke vits å spørre om det. 

Derfor jeg spør her om det faktisk er poeng i å dra dit. Hva kan gjøres som ikke allerede er på agendaen? 

Anonymkode: a0a02...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe du har hatt før, så du mener du kan utelukke noe med hjertet?

Anonymkode: 99d85...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe du har hatt før, så du mener du kan utelukke noe med hjertet?

Anonymkode: 99d85...e05

Mange ganger før, men aldri så ille. 

Hjerteinfarkt hadde være helt greit. Svupp er alt ferdig. Men gå rundt å ha vondt som nå er verre så vil gjøre det som må til for at det skal bli borte og aller helst ikke komme tilbake. 

Anonymkode: a0a02...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gått til legen, om ikke annet så i det minste for å få sterkere smertestillende. 1 gram Paracet 8 ganger daglig er dobbelt av max døgndose. Da er det bedre å få noe sterkere som du fungerer bedre på. 

Anonymkode: 7a12f...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått til legen, om ikke annet så i det minste for å få sterkere smertestillende. 1 gram Paracet 8 ganger daglig er dobbelt av max døgndose. Da er det bedre å få noe sterkere som du fungerer bedre på. 

Anonymkode: 7a12f...8bf

Du sier noe..  Paracet er vel heller egentlig ikke det optimale for den slags smerter. 

Takk. 

Anonymkode: a0a02...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til lege for smertestillende og til noen som kan det for behandling! Trykkbølge er flotte saker, håper det hjelper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...