Gå til innhold

Date noen som bor mange timer unna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ikke å orke å matche/snakke med noen som åpenbart bor langt unna. Nå snakker jeg om Tinder. Men jeg har opplevd flere ganger at menn jeg matcher med egentlig bor et godt stykke unna selv om de har den byen jeg bor i som bosted. Tenker at det kanskje er forståelig også - når man bor på et mindre sted så er jo også utvalget deretter. Da har de gjerne matchet med meg når de faktisk var i byen jeg bor i en helg. Enn så lenge har ingen av disse samtalene med langt-unna-boende-menn ført noen steder (ofte får jeg ikke vite at de egentlig bor et annet sted før litt ute i samtalen). Med "langt unna" mener jeg 3 - 4 timer unna med bil. Jeg liker å møtes ganske raskt, men når man ikke bor samme sted så kan man ikke bare møtes en dag for en enkel kopp kaffe for å se om det er noe kjemi der. 

Men hvordan foregår egentlig datingen når man bor såpass langt unna? Jeg føler man virkelig må kjenne en kjemi og tiltrekning for å få det der til, men jeg har jo hørt om andre som har blitt sammen med noen som bor på andre siden av landet. På Tinder går alt så raskt, og jeg er ikke vant med å skulle "se-om-det-er-noe" med noen som bor på et helt annet sted.

Anonymkode: e3438...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt uaktuelt for meg. En ting er at man må reise langt, men man får jo ikke sett hverandre i det daglige hverdagslige. Jeg har chattet med menn som bor 2-3 timer unna og merker at det blir for langt og jeg har lite lyst til å bruke fredag kveld og søndag ettermiddag til å være på reise, dyrt blir det også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at man snakker med storbyfolk når 3 timer er regnet som langt.. 

Anonymkode: a42dd...dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer er ikke langt. Nå orket ikke jeg lese alt, kanskje du er bundet til barn og jobb. 
Hadde ikke latt det stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Det er tydelig at man snakker med storbyfolk når 3 timer er regnet som langt.. 

Anonymkode: a42dd...dfc

Ja, jo, ser jo den - men er litt uvant uansett! Man kan ikke bare "ta en kaffe" en ettermiddag, må legge inn litt mer innsats enn det for å kunne møtes.

Anonymkode: e3438...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, AnonymBruker said:

Det er tydelig at man snakker med storbyfolk når 3 timer er regnet som langt.. 

Anonymkode: a42dd...dfc

Joda, og hører den fra alle menn som har skrevet til meg som bor i gokk: Det tar bare to timer med fly.... Joda, men det er dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er langt. Med mindre han er interessert i å flytte hit da. 

Anonymkode: a21d5...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, frubaluba skrev:

Joda, og hører den fra alle menn som har skrevet til meg som bor i gokk: Det tar bare to timer med fly.... Joda, men det er dyrt

Til sånt pleier jeg å svare: "Jeg gidder ikke sitte to timer i fly hver gang jeg blir kåt. Da hadde jeg måttet fly daglig."

Anonymkode: 469aa...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...