Gå til innhold

MATTE EKSAMEN I MORGEN, 2P-Y! GCAS?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med GCAS på matte eksamen? Dette er en viktig prøve for meg, der karakteren kan fortelle meg hvor jeg skal bo i landet, tar nå opp 2P-y som privatist for å få en forholdsvis bedre karakter.. Hjelp? Legger ved bilde 

Screenshot_20190519_213129_com.instagram.android.jpg

Anonymkode: 2359a...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme eksamen i morgen og så akkurat samme annonse! Lurer på om det stemmer at det er lovlig 

Anonymkode: ac028...a81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hjelpemidler er tillatt så fremst det ikke er kommunikasjon i bildet. Er ikke verre enn at du laster det ned og spør den som står vakt før eksamen starter om det er lov med dette programmet. 

Anonymkode: 4dad9...a14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamen i morgen jeg også. Tror jeg laster ned programmet jeg altså, selv om jeg er usikker på hvor revolusjonerende det der skal være i forhold til en vanlig geogebra mini manual. 

Anonymkode: 4dad9...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme eksamen i morgen og så akkurat samme annonse! Lurer på om det stemmer at det er lovlig 

Anonymkode: ac028...a81

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har eksamen i morgen jeg også. Tror jeg laster ned programmet jeg altså, selv om jeg er usikker på hvor revolusjonerende det der skal være i forhold til en vanlig geogebra mini manual. 

Anonymkode: 4dad9...a14

Finner ikke helt ut hvor man laster med, finner dere det? 

Anonymkode: 2359a...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laster du ned å prøver, og skriver her hva du syns? Så kan vi andre kjøpe det om det er bra, haha!

Anonymkode: 4dad9...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle hjelpemidler er tillatt så fremst det ikke er kommunikasjon i bildet. Er ikke verre enn at du laster det ned og spør den som står vakt før eksamen starter om det er lov med dette programmet. 

Anonymkode: 4dad9...a14

Koster 200 kr så litt kjedelig om det ikke funker i morgen 

Anonymkode: 2359a...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Koster 200 kr så litt kjedelig om det ikke funker i morgen 

Anonymkode: 2359a...4d9

Jeg er ganske sikker på at det fungerer, for det virker temmelig seriøst. Vipps hadde aldri støtta de om det ikke var det! 

Anonymkode: 4dad9...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva akkurat gjør programmet?

Trenger man forresten flere programmer enn geogebra og exel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skilpadden skrev:

Hva akkurat gjør programmet?

Trenger man forresten flere programmer enn geogebra og exel?

Du trenger word for å lime inn oppgavene og skrive. Med andre ord trenger du geogebra, excel og word. Jeg tar eksamen i møre og romsdal, og vi må i tillegg laste ned et program som heter PreSens

Anonymkode: 4dad9...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan GCAS funker, og om det er noe helt annet. Hvis det er til noen hjelp har jeg selv brukt https://www.symbolab.com/ som hjelpemiddel frem til eksamen. Det er universitetsmatte, men tror likevel den kanskje kan være til hjelp? Så fremt den ikke forvirrer mer enn å hjelpe. Uansett, lykke til! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn som skal ha matteeksamen på VG1 snart.. Har han lov å bruke dette?? 😳

Kan du si fra imorgen om det var nyttig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har matteeksamen i morgen. Skal laste ned GCAS nå :)

Anonymkode: 8cc55...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trenger word for å lime inn oppgavene og skrive. Med andre ord trenger du geogebra, excel og word. Jeg tar eksamen i møre og romsdal, og vi må i tillegg laste ned et program som heter PreSens

Anonymkode: 4dad9...a14

Gjelder det kun privatister i Møre og Romsdal, eller? Og en annen ting jeg lurer på, det er vel lov å se på videoer, så lenge man ikke kan kommunisere, sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skilpadden skrev:

Gjelder det kun privatister i Møre og Romsdal, eller? Og en annen ting jeg lurer på, det er vel lov å se på videoer, så lenge man ikke kan kommunisere, sant? 

Ja. Eneste som ikke er lov er kommunikasjon. Og man har ikke internett. 

Jeg er usikker. Som privatist har du fått eksamensinfo på mail eller melding. Der står det man trenger. 

Anonymkode: 4dad9...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Laster du ned å prøver, og skriver her hva du syns? Så kan vi andre kjøpe det om det er bra, haha!

Anonymkode: 4dad9...a14

Syntes det virka veldig bra! Fant ut av noe på 10 min som jeg hadde brukt en uke på å finne ut av uten hell 😂📈

Anonymkode: 2359a...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syntes det virka veldig bra! Fant ut av noe på 10 min som jeg hadde brukt en uke på å finne ut av uten hell 😂📈

Anonymkode: 2359a...4d9

Da så. Da laster jeg det ned! 😄 

Anonymkode: 4dad9...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mam4ma skrev:

Har en sønn som skal ha matteeksamen på VG1 snart.. Har han lov å bruke dette?? 😳

Kan du si fra imorgen om det var nyttig?

Syntes det var veldig nyttig! Ja han har lov til å bruke det på del 2 der det er hjelpemidler, hvis han har behov for geogebra.. Husker ikke helt hvordan det var på Vg1 😂📈

Anonymkode: 2359a...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme eksamen i morgen og så akkurat samme annonse! Lurer på om det stemmer at det er lovlig 

Anonymkode: ac028...a81

Det er nok lovlig, snakka med de på Facebook om det nå, og de virker seriøse

Anonymkode: 2359a...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...