Gå til innhold

Er dette et sunt forhold til ff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble singel på nyåret, etter 2 år i forhold med en fyr som ikke gjorde meg noe godt og drev psykisk mishandling fordi han selv sliter med barndomstraumer. Jeg som ville ut og føler meg over han, savner ikke han eller forholdet vi hadde, og elsker å føle meg singel og fri. 

For en stund siden møtte jeg en fyr som nå har blitt fast ff, han er sinnsykt kjekk og vi har bra sex. Vi er på forskjellige steder i livet og har ikke definert hva vi driver med, men slik jeg oppfatter det er det ingen av oss som vil noe seriøst med dette. Likevel har vi funnet på flere ting som man kanskje ikke burde gjøre med ff, som å gå på kino, gå turer, filmkvelder... Vi prater/snapper daglig og tar begge insj til å møtes relativt jevnlig (noen ganger flere dager i uken). Han overnatter alltid med mindre vi begge skal veldig tidlig opp, fordi vi ender alltid opp med å ha sex flere ganger om natten og det blir lite søvn på oss begge. 

Jeg har ikke lyst til å gå inn i noe fast forhold og kunne nok ikke vurdert han som noen seriøs kjæreste bare utifra egne interesser og modenheten hans. Likevel nyter jeg å ligge tett inntil han og å kunne være skikkelig komfortabel og intim med han. Jeg liker å gå sammen med han offentlig og kunne lett kysset han foran andre, først og fremst fordi vi ser så bra ut sammen (som er innmari overfladisk men gir meg selvtilitsboost). Jeg driter jo i om andre lurer på om jeg har fått meg kjæreste eller ei egentlig også. 

Det jeg lurer på med dette er om dette er noe lurt - jeg er veldig selvstendig av meg og har sådan god kontroll på følelsene mine. Jeg er ikke forelsket i han eller føler forpliktelser til eksklusivitet verken ene eller andre veien, men synes som sagt det er kjekt å være sammen med han når vi treffes. Ødelegger jeg mulighetene mine for å treffe Mr.Right i fremtiden ved å ha en ff jeg ikke BARE møter for å ha sex med? Er redd jeg skal bli kynisk av dette her også, men jeg har en temmelig stor seksuell apetitt og det er for meg helt uaktuelt å ha masse tilfeldig sex med randoms. Nå har jeg jo en jeg kan ha fast bra sex med, og føler mer balanse i hverdagen når jeg ikke går rundt og er frustrert. 

Tips til hvordan jeg evt burde forholde meg til han? Eller burde jeg bare gjøre det jeg føler for så lenge vi begge virker å ha lik oppfatning av situasjonen? 

Anonymkode: a9c62...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere har det fint sammen så er det jo bare å holde på. Men klart.. kan alltid være en fordel å avklare hva en vil med dette. Siden dere finner på mye sammen så kan jo han tro dere er på vei til forhold. 

Om det ødelegger for deg i forhold til andre forhold senere trenger det jo ikke gjøre. Men en knytter seg jo ofte til andre med sex så sånn sett kan en fort holde på lenge.

Anonymkode: 25a53...1fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...