Gå til innhold

Til dere med dårlig selvtillitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det hendt at dere har vært interessert i noen som viste interesse for dere, men at dere likevel avviste hen pga deres dårlige selvtillitt? Fordi dere tenkte at dere likevel ville bli dumpet? 

Anonymkode: e3c94...407

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lot ikke den dårlige selvtillitten min stoppe meg fra å gå i forhold med en jeg anså som bedre. 
Burde kanskje latt den stoppe meg da, han dumpet meg kjapt xD

Anonymkode: c5088...97d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lot ikke den dårlige selvtillitten min stoppe meg fra å gå i forhold med en jeg anså som bedre. 
Burde kanskje latt den stoppe meg da, han dumpet meg kjapt xD

Det er noe der, hvis man blir sammen med noen som er mye penere varer det ikke livet ut 🙂

Anonymkode: 30132...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg er fremdeles ikke over han. Dette har hendt 2 ganger. 
var forelsket i tenårene, men gidder ikke telle med det. 
Ordenltige forelskelse kom når jeg var 22. Kjente han godt og vi tilbragte mer og mer tid sammen. Men jeg tok aldri steget, men det å tilbringe såpass mye tid var bra, for følelsene falmet.
Så traff jeg en ny, og ville ikke møte han en  gang. Han spurte flere ganger. Så ble det stille lenge, helt til han lurte på hvordan det gikk... og vi startet samtalene igjen. 

Anonymkode: cba8b...a88

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe der, hvis man blir sammen med noen som er mye penere varer det ikke livet ut 🙂

Hvordan vet man hvem som er pener og ikke?

Anonymkode: cba8b...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man blir sammen med en som er mye styggere? 

Spørsmålet mitt handlet heller ikke bare om utseende, men en generell følelse av å ikke være "bra nok". Ikke vellykket, lavtlønnsjobb, lite venner, innadvendt, kjedelig, sosialt klossete, uerfaren med sex osv, osv... 

Anonymkode: e3c94...407

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er uenig i at det har noe med penhet å gjøre. Helt enig i at det har noe med selvtillitt å gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...