Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #21 Skrevet 13. september 2005 Jeg lurer på hvem som furtet mest da godteriet føk ut av huset. Jeg tror neppe alt var kjøpt for barnas del.
MiniMjau Skrevet 13. september 2005 #22 Skrevet 13. september 2005 Ja, håper det. Jeg har sett 2-3 episoder og det er virkelig mødre som trenger hjelp med barna sine! Håper det blir bedre etter at nanny har vært der og at det ikke bare er noe de gjør for å lage programmet og gjøre det underholdende for oss seerne.
MiniMjau Skrevet 24. november 2006 #23 Skrevet 24. november 2006 Var det noen som såg Nanny 911 på TvNorge i går? Nannyen måtte reise fra familien etter en uke uten å ha kommet noen vei. De 3 barna var helt fortvila, sinte og uthungret på oppmerksomhet og kjærlighet. Mora satt i sofaen og gomla mat og kommanderte, mens stefaren var på jobb. Biologisk far ble ikke nevnt, så han var nok ute av bildet. Stefaren prøvde å disiplinere de, mens mora bare ga blanke f. Hun presterte å sende dattera på rommet for å skamme seg når hun ba om å få kos/klem. Mora sa hun sutra og at hun ikke måtte klenge sånn..... Programmet slutta med at stefaren involverte seg litt mer i barna, og eldste sønn på 8(?) åpnet seg litt for nanny og sa at han ikke hadde det så bra... Jeg synes ihvertfall at morens oppførsel omtrent var omsorgssvikt...
Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #24 Skrevet 24. november 2006 Var det noen som såg Nanny 911 på TvNorge i går? Nannyen måtte reise fra familien etter en uke uten å ha kommet noen vei. De 3 barna var helt fortvila, sinte og uthungret på oppmerksomhet og kjærlighet. Mora satt i sofaen og gomla mat og kommanderte, mens stefaren var på jobb. Biologisk far ble ikke nevnt, så han var nok ute av bildet. Stefaren prøvde å disiplinere de, mens mora bare ga blanke f. Hun presterte å sende dattera på rommet for å skamme seg når hun ba om å få kos/klem. Mora sa hun sutra og at hun ikke måtte klenge sånn..... Programmet slutta med at stefaren involverte seg litt mer i barna, og eldste sønn på 8(?) åpnet seg litt for nanny og sa at han ikke hadde det så bra... Jeg synes ihvertfall at morens oppførsel omtrent var omsorgssvikt... ← Ja, fy f**n, bra det er flere enn meg som reagerte. For ei bitch - manglet i allefall alle antenner som et vanlig menneske har. Og for en forskjellsbehandling! Og straffe jenta for hun maste, når det eneste hun ville ha var kos! Stakkars unger...
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #25 Skrevet 24. november 2006 Var det noen som såg Nanny 911 på TvNorge i går? Nannyen måtte reise fra familien etter en uke uten å ha kommet noen vei. De 3 barna var helt fortvila, sinte og uthungret på oppmerksomhet og kjærlighet. Mora satt i sofaen og gomla mat og kommanderte, mens stefaren var på jobb. Biologisk far ble ikke nevnt, så han var nok ute av bildet. Stefaren prøvde å disiplinere de, mens mora bare ga blanke f. Hun presterte å sende dattera på rommet for å skamme seg når hun ba om å få kos/klem. Mora sa hun sutra og at hun ikke måtte klenge sånn..... Programmet slutta med at stefaren involverte seg litt mer i barna, og eldste sønn på 8(?) åpnet seg litt for nanny og sa at han ikke hadde det så bra... Jeg synes ihvertfall at morens oppførsel omtrent var omsorgssvikt... ← 100% enig med deg. Jeg var så irritert under programmet i går at hadde jeg vært der hadde jeg sannsynligvis blitt voldelig mot dama Og det som stakk mest var forskjellsbehandligen av ungene.Den lille nusslige gutten hennes som aldri gjorde noooooe galt fikk masse trøst og oppmerksomhet uansett hvor bedritent han oppførte seg. Og jenta som var den mest rolige av dem fikk ikke så mye som en klem av moren sin og ble straffa for det "lillegull" gjorde?? Jeg blir så lei meg og fatter ikke at det går an. STAKKARS UNGER
Gjest Frigg Skrevet 25. november 2006 #26 Skrevet 25. november 2006 Jeg synes programmet uansett hvilket land det kommer fra burde hete : foreldrehjelpen. Det er da klinkende klart at det er foreldrene som ikke er flinke til å være foreldre som er den egentlige årsaken til barnas uoppdragelse.
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #27 Skrevet 26. november 2006 100% enig med deg. Jeg var så irritert under programmet i går at hadde jeg vært der hadde jeg sannsynligvis blitt voldelig mot dama Og det som stakk mest var forskjellsbehandligen av ungene.Den lille nusslige gutten hennes som aldri gjorde noooooe galt fikk masse trøst og oppmerksomhet uansett hvor bedritent han oppførte seg. Og jenta som var den mest rolige av dem fikk ikke så mye som en klem av moren sin og ble straffa for det "lillegull" gjorde?? Jeg blir så lei meg og fatter ikke at det går an. STAKKARS UNGER ← Jeg synes det grenser til barnemishandling å oppføre seg slik denne moren gjorde. Og ikke fatter jeg hvordan nannyen bare kunne reise fra dem uten å gjøre mer. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til det.
MiniMjau Skrevet 27. november 2006 #28 Skrevet 27. november 2006 Mulig det skjer mer "bak kulissene". En ekte nanny kan vel ikke reise fra "barn i nød" på denne måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå