Gå til innhold

Hard kul, lege når?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått en hard kul på armen (mellom håndledd og albue). Den ligger på beinet og er ikke mulig å flytte. Den gjør litt vondt å ta på, og er ca på str med en chillinøtt. Den er mest under huden, men er en liten kul der den er. 

Har hatt den i en uke nå. Den dukket opp over natten, og har ikke hatt noen merker, stikk eller lignende som kan forklare den. Ellers er jeg 25år,frisk og rask. 

Spørsmålet er vel hvor lenge jeg bør vente før jeg evt sjekker hos lege? Den virker ikke spesielt farlig men man veit jo aldri.. 

Anonymkode: 04124...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den faktisk dukket opp over natten, forsvinner den nok over natten ganske snart også.

Anonymkode: 81449...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har fått en hard kul på armen (mellom håndledd og albue). Den ligger på beinet og er ikke mulig å flytte. Den gjør litt vondt å ta på, og er ca på str med en chillinøtt. Den er mest under huden, men er en liten kul der den er. 

Har hatt den i en uke nå. Den dukket opp over natten, og har ikke hatt noen merker, stikk eller lignende som kan forklare den. Ellers er jeg 25år,frisk og rask. 

Spørsmålet er vel hvor lenge jeg bør vente før jeg evt sjekker hos lege? Den virker ikke spesielt farlig men man veit jo aldri.. 

Anonymkode: 04124...25a

Opp til deg å avgjøre det. Bare opp til deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den faktisk dukket opp over natten, forsvinner den nok over natten ganske snart også.

Anonymkode: 81449...83b

Jeg oppdaget den ihvertfall over natten og den ble vond over natten. 

Takk 

Anonymkode: 04124...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig helt ufarlig. Hvis den ikke er borte iløpet av en måned ville jeg ha sjekket bare for å ha gjort det. Så kan du jo følge med om den endrer seg? Tipper egentlig gangliom, fettkul/lipom, fibrom, stikk eller lignende. 

Anonymkode: 5f8ee...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper fettkul el.l., men det er bortkastet tid å gå og bekymre seg! Så ta deg en tur til legen, og få sikkert svar 😊

Anonymkode: 5c3fa...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurder en tur til legen. Det kan være noe av det som er nevnt av andre her, eller det kan være noe helt annet.

KG er i alle fall ikke noe legekontor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bestilt time for å være på den sikre siden.

Anonymkode: 8ddeb...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...