Gå til innhold

Hvordan er etiketten på tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Renner inn meldinger men jeg er ikke helt der enda, trodde kanskje man fikk en melding en gang i blandt bare. Ok å ikke svare alle, evt bruke lang tid før man svarer? Vil ikke virke uhøflig eller såre noen. 

Anonymkode: 519ae...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etikette på Tinder? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤗

Anonymkode: 09964...b10

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Etikette på Tinder? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤗

Anonymkode: 09964...b10

Altså, du skjønte hva jeg mente vel ;) 

Skrevet

Det bestemmer du selv.

AnonymBruker
Skrevet

Folk jeg ikke svarer på meld innen 1 døgn sletter meg som match, er ikke det litt merkelig da? Forventer folk svar så fort?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Folk jeg ikke svarer på meld innen 1 døgn sletter meg som match, er ikke det litt merkelig da? Forventer folk svar så fort?

Ja, for er man interessert nok, så svarer man innen et døgn... 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, frubaluba said:

I alle dager... og da sletter man liksom, fremfor å bare evt vente på svar eller bare la matchen være liggende? 😅

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

I alle dager... og da sletter man liksom, fremfor å bare evt vente på svar eller bare la matchen være liggende? 😅

Mange som bare vil fokusere på en om gangen. Om du ikke svarer, og en annen svarer vedkommende kan jo løpet være kjørt på et vis

Anonymkode: 9f658...186

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, frubaluba skrev:

Intressert nok? En kan vel ikke være sååå intressert bare pga noen bilder og eventuell litt tekst ? 

Anonymkode: 3802d...f62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange som bare vil fokusere på en om gangen. Om du ikke svarer, og en annen svarer vedkommende kan jo løpet være kjørt på et vis

Skjønner. Virker som folk tar appen ganske seriøst da.. jeg hadde ikke giddi å slettet noen som ikke svarte meg, hadde bare latt matchen henge der og ikke tenkt noe mer på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du får match du ;) aldri fått selv

Anonymkode: b56e0...d11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Vær glad du får match du ;) aldri fått selv

Anonymkode: b56e0...d11

Alle jenter får match og meldinger på tinder, så er ikke så takknemlig for det akkurat 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet damer som ikke svarte innen 1-2 døgn. Det var jo alltid en annen som svarte. Greit å rydde opp i listen.

Nå er jeg ikke på tinder lengre, men om du får mange du må svare på så ta heller å sveip litt mindre. Alt for mange damer som matcher mye og klager på mange meldinger. Enkelt å motvirke.

Hilsen mann.

Anonymkode: 5eef1...d2c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg slettet damer som ikke svarte innen 1-2 døgn. Det var jo alltid en annen som svarte. Greit å rydde opp i listen.

Nå er jeg ikke på tinder lengre, men om du får mange du må svare på så ta heller å sveip litt mindre. Alt for mange damer som matcher mye og klager på mange meldinger. Enkelt å motvirke.

Hilsen mann.

Kan legge til at hun jeg er med i dag svarte ganske raskt og kom med oppfølgingssamtaleevner. Lett å se at hun var interessert iallefall:))

Skrevet

Folk har mobilen i handa hele dagen. Om noen svarer ikke innen 2 dager er det egentig uhøflig. Slette. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sam3 said:

Folk har mobilen i handa hele dagen. Om noen svarer ikke innen 2 dager er det egentig uhøflig. Slette. 

Det et i hvert fall et tegn på at noen ikke er spesielt interessert om man ikke får svar forholdsvis raskt. Og hvem vil vel ha noen som ikke er det, som du må overtale til å bli interessert... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På Monday, May 20, 2019 den 13.18, Sam3 skrev:

Folk flest har sannsynligvis langt viktigere ting å drive med, enn å sitte med Tinder hele dagen!!  

Anonymkode: ca257...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2019 den 15.18, Sam3 skrev:

Men folk gjør jo ganske mye annet enn å være på Tinder 😅 

joda innen 2 dager kan man svare, men ikke på øyeblikket! Jeg har en krevende jobb & to kids, kan fort gå en dag før jeg får svart, særlig i en innledende fase... Så vil man også svare litt gjennomtenkt ikke bare noe kjapt midt i annen aktivitet 🤔

Anonymkode: 0b705...ceb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt dette understreker at du er ikke interessert. 

Anonymkode: 93828...baa

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker ikke om 2 minutter. Gidder hun ikke å svarer i to dager er det ikke en kvinne som man burde investere noe i. Folk som oppfører seg sånn jeg gjerne snakker med når de svarer - men det går rett i kun sex kategorien. 

Anonymkode: 93828...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...