Gå til innhold

Si opp jobben eller ikke?


søtetulleskrulla

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, søtetulleskrulla skrev:

Jeg har tusen ideer til hvordan jeg kan prøve å få tak i penger. Men jeg må bort fra jobben, før jeg kan tenke klart og gå rundt å spørre om jeg kan bidra noe sted mot en slant med penger.

Jobben dreper meg 100% så det er umulig å få glede og motivasjon til å jobbe med hobbyer uansett om jeg jobber slik som nå eller sier opp og bare jobber 10-20-30%   Jobber 50% nå.

Det er fortsatt ikke et alternativ å si opp uten å ha en annen inntektskilde. Heldigvis kan du få mange gode råd på KG.

Hva jobber du med og hvilken utdannelse har du etter ungdomsskolen? Kanskje du kan få noen tips her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, søtetulleskrulla skrev:

 

Ut ifra hva du skriver i denne tråden virker du forferdelig tafatt og lite løsningsorientert. Du har fått mange gode råd til løsninger, du gidder ikke å sjekke opp alternativer, du er ikke villig til å gjøre noe annet enn det du har satt deg i hodet, som er et luftslott om du ikke har noe å brødfø deg med.

Det er du selv som gjør alt håpløst. Om jobben er så forferdelig så må du gjøre noe med det. Ingen gjør det for deg! Har du en stor drøm om å endre livet ditt, så må du gjøre alt du kan for å nå den. Og det gjør du ikke på denne måten. 

Du er ikke alene om å syns jobben er forferdelig, eller at livet hadde vært så mye bedre om man fikk gjøre som man ville hele tiden. Livet er ikke sånn.

Gjør det du kan for at livet skal bli så optimalt som mulig. En dag av gangen. Alle må begynne et sted. Du bør begynne med å endre innstilling og holding.

Anonymkode: 20086...a19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ta TS på alvor, når hun hverken vil fortelle hva hun jobber med, eller hva disse hobbyene er som hun skal drive med 24/7. Hun har jo åpenbart bestemt seg for å slutte i jobben, så da får hun bare slutte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...