Gå til innhold

Finne ferieflørt i Syden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Agia Marina, Kreta om 2 uker og være der i 2 uker, så går turen rett videre til Marbella og der blir jeg i 1 uke. Disse to sydenturene skal jeg dra på med 3 venninner og det blir skikkelig gøy kjenner jeg. Men jeg savner også å kjenne på singellivet siden jeg har nå vært i forhold som varte i 10 måneder og det ble slutt for 2 og en halv uke siden. Jeg er enda ikke helt over han, men det går mye bedre med meg nå og jeg er nesten helt over han nå.

Jeg bare lurer på hvordan jeg skal få en flørt i syden. Går jo ut på en bar/nattklubb, eller er det beste å melde seg på tinder og få en match der? Jeg vil også møte andre nordmenn på min alder og jeg vet jo at da er dette er grei mulighet å finne en sommerflørt i Syden og enda bedre hvis han også er norsk! 

Nå orker jeg ikke de moralistene som skal si at det for tidlig å flørte/date og ha sex med andre. Som sagt savner jeg singellivet og date andre. Dessuten er det i Syden og det som skjer der, forblir jo der!💛😌 Jeg ønsker ikke noe seriøst forhold ut av de eventuelle flørtene og ligg jeg skulle få i Syden. Det er bare for å fylle opp tomrommet da jeg savner litt oppmerksomhet og nærhet fra en gutt! Kommer seff til å bruke kondom, men som sagt blir det et ligg så blir det et ligg. Savner mest det å gå ut på byen og ha en å flørte litt med, men trenger ikke å bli et ligg av den grunn!

Jeg blir 22 år i sommer forresten så skal feire bursdagen i Marbella!💖

Anonymkode: e9a79...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med å bli voldtatt.

Anonymkode: 53f9e...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å bli voldtatt.

Anonymkode: 53f9e...8b3

Går det bra med deg?❤️

Anonymkode: e9a79...db7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agia Marina er jo et typisk familiested da, endel barer men ganske dårlig med nattklubber... du finner nok en servitør eller 3 å flørte med. Marbella blir nok noe annet, lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fjugur skrev:

Agia Marina er jo et typisk familiested da, endel barer men ganske dårlig med nattklubber... du finner nok en servitør eller 3 å flørte med. Marbella blir nok noe annet, lykke til! 

Jeg har vært på Platanias før for 2 år siden. Hadde ingen problem med å finne noen unge gutter der, så jeg vet hva jeg går til sånn sett

- TS😌

Anonymkode: e9a79...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir 22 år i sommer forresten så skal feire bursdagen i Marbella!💖

Oooh, kanskje vi treffes ute på byen da. 😉

Anonymkode: 9e3c5...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk kondom og så får du krysse fingrene at vedkommende IKKE har kjønnsykdommer. 

Anonymkode: 8eb57...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En haug av statistikk viser hvor mye klamydia og gonoré nordmenn kommer hjem med fra slike steder, så vær veldig forsiktig med kondombruk (selv om dumet er en norsk kar du treffer!!!) 

Ellers ville jeg bare si at jeg håper at venninnene dine også er på the same page som deg.. ellers kan de fort bli litt snurt om du forsvinner med en ferieflørt litt for ofte. 

Anonymkode: 3fe80...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke helt over han. Du er nesten over ham.. Hva??

Anonymkode: 9c5cb...179

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, bare pass på å beskytte deg, både mot kjønnssykdommer og voldtekt.

10 mnd er da knapt et forhold, så det er da ikke noe problem å ha en ferieflørt etter noen uker!

Anonymkode: 1ea92...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på, bare pass på å beskytte deg, både mot kjønnssykdommer og voldtekt.

10 mnd er da knapt et forhold, så det er da ikke noe problem å ha en ferieflørt etter noen uker!

Anonymkode: 1ea92...1ea

10 mnd er knapt et forhold...??? 

Anonymkode: e9a79...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...