Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på noen datingsider nå. Virker som alle er besatt av å gå på fjelltur og ski! Masse turbilder og tekst om at de elsker å være ute i naturen... 

Er virkelig alle slik, eller er det skuespill? Eller er det slik at ingen vil være sammen med turfanatikere, så mange av dem er single?

Jeg liker meg bedre i byen, eller til nød en liten tur på en sti hvis det er fint vær 😞

Anonymkode: d832c...9d2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan begynne å lure ja :) Jeg synes også det er rart at veldig mange bare har turbilder og skriver at de er så aktive og liker seg best i naturen.

Jeg har ingen turbilder selv, men går helt vanlige turer i blant. Det er allikevel ikke noe jeg bruker så mye tid på at jeg har masse bilder av meg selv på tur og selfies tar jeg nesten aldri.

Jeg liker aldri de mennene som bare har turbilder. Ser ikke for meg at jeg ville passet med noen som hele tiden skal på sykkeltur, topptur, skitur osv og som skriver ting som "liker meg best i naturen". Blir sliten bare av å se på bildene.

Det som er dumt er at det er såpass mange av dem at det nesten er vanskelig å finne noen som lever litt mer balansert :)

Anonymkode: 6ccf2...245

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes en profil skal belyse hvordan man er som person, hva man ønsker i livet etc. At man liker å gå på tur er en bagatell egentlig. Når 90% av profilen handler om friluftsliv antar jeg det er det viktigste i livet til vedkommende.

Hvorfor ikke skrive om personligheten sin? Om man er følsom, utadvendt, eventyrlysten, omsorgsfull, ryddig etc... Og tilsvarende hvilke egenskaper man søker hos en partner. Hva man ønsker seg i livet. 

Sikkert mange turbilder som legges til fordi det føles som en nødvendighet, siden alle andre gjør det. 

Anonymkode: d832c...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det har blitt en trend med norsk natur, spesielt toppturer. Mange ser det som positivt at trenden følges.

Anonymkode: 8fd4c...239

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er så irriterende... 80% er friluftsfolk med bare masse friluftsbilder. Jeg vet heller ikke om dette er genuint eller fordi de tror at det skal score poeng hos damer. Jeg sveiper vekk de fleste.

Anonymkode: 448aa...268

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en greie. Alle skal gå toppturer og elske å løpe. 

Anonymkode: 3b0bb...e7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det har blitt en trend med norsk natur, spesielt toppturer. Mange ser det som positivt at trenden følges.

Anonymkode: 8fd4c...239

Hehe, det er instagram som er kulturen. Det å dele biler fra sitt aktive liv.

Det er ikke egentlige turentusiaster. De er folk som elsker å blogge gjennom sosiale medier. Ta fra dem kameraene og mobilene, og disse folkene blir hjemme.

Anonymkode: 494f8...583

Skrevet

Noen er nok faktisk turglade, men tror vel majoriteten skjønnmaler litt (eller mye). Du ser gjerne på bildet og resten av teksten hvordan det egentlig ligger an. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en som liker å gå tur, for det gjør jeg. Men hvis fyren ser ut som han er åpenbart veldig mye sprekere enn meg, så gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 72580...32b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et friluftsmenneske som ønsker å finne et annet fruluftsmenneske. Jeg syns IKKE det er mange av dem der ute. Men det er  også litt som du skriver, noen legger ut bilder fra den ene fjellturen de har vært på for å virke litt mer sporty enn de kanskje er...  Svært ofte er det mindre friluftsliv i livet deres enn de fremstiller. I alle fall fra min synsvinkel som virkelig liker å være ute på tur. Men det er ingen tvil om at friluftsliv er noe flere og flere får øynene opp for. Det betyr ikke nødvendligvis at de drar på toppturer hele tiden, men at de liker å tilbringe en del tid ute i aktivitet. og da utenfor selve asfaltjunglen.

Anonymkode: 7a4b3...775

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...