Gå til innhold

Strikke bunadsjal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står under tilbehør som strikkepakke, så da hadde jeg regnet med det var oppskrift med garn, som i en strikkepakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet neimen ikke 🤔 den står under produktkategorien "strikkepakke", men i teksten står det "finnes også som strikkepakke".

235 kr for oppskrift og garn er billig. Og bunadstilbehør er jo ikke kjent for å være billig akkurat 😛 kan du ringe dem før du kjøper? 

Anonymkode: b7139...da2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet neimen ikke 🤔 den står under produktkategorien "strikkepakke", men i teksten står det "finnes også som strikkepakke".

235 kr for oppskrift og garn er billig. Og bunadstilbehør er jo ikke kjent for å være billig akkurat 😛 kan du ringe dem før du kjøper? 

Anonymkode: b7139...da2

Jeg skal ringe dem:) Tyder på at det ikke er en strikkepakke, og 235,- for en strikkeoppskrift er for drøyt. Sjalet koster 1500,- ferdigstrikket. 😕

Anonymkode: 2a5e5...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk forresten kjøpe oppskriften fra ukebladet som hadde oppskriften i bladet sitt i 2004 eller noe sånt. Det kaller jeg service! 👍

Anonymkode: 2a5e5...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte du husflidsstua og spurte om det var garn + oppskrift eller kun oppskrift som kostet 235 kroner? Sånn som jeg leste det forsto jeg det som at det var garn + oppskrift, noe som ville vært en god pris. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det stod at den også leveres som strikkepakke, så da tok jeg det som at det kun var oppskriften. 

Anonymkode: 2a5e5...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stod at den også leveres som strikkepakke, så da tok jeg det som at det kun var oppskriften. 

Anonymkode: 2a5e5...046

Jeg tok det på helt motsatt måte, nemlig at de har sjalet i to utgaver: ferdig strikket og som strikkepakke. Jeg ville sett det i den sammenhengen, selv om det er klønete skrevet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det var klønete skrevet:) Men nå fikk jeg kjøpt oppskriften for 25,- så jeg er fornøyd! 

Anonymkode: 2a5e5...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre butikken?:rolleyes:

Anonymkode: b87c4...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...