Gå til innhold

Tilbringer du hele helga med daten/partneren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du har truffet noen i noen måneder, tilbringer du da hele helgen med denne personen (så sant det ikke er spesifikke planer)? For dere menn; hvis du bare vil være med hun du dater kanskje 1 dag og 1 natt i helgene (men også for eksempel møtes i uka), sier dette noe om hvor forelsket dere er? Eller prioriterer dere også en dag med venner uten henne?

Anonymkode: 37e6a...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tilbrakt hver helg siden første gang vi møttes. Nå er vi flytta sammen, kun kjent hverandre i 4 mnd😂 han prioriterer meg over både venner og familie, så jeg passer på å minne han på å tilbringe tid med dem også.

Anonymkode: 1254d...c5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil som regel tilbringe hele helgen med meg, jeg vil gjerne ha litt pusterom. Kan være med han fredag og lørdag kveld, men da vil jeg gjerne hjem litt tidlig søndag. 

Anonymkode: 8a21e...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vi er begge to ofte opptatt på helg. Vi pleier å overnatte hos hverandre på hverdager. 

Anonymkode: b6612...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver eneste helg. Vært sammen i 5 år.

Anonymkode: 008d6...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er stort sett sammen hver helg, som gjerne blir en langhelg. Vi bor er stykke unna hverandre og har lite muligheter tkl å møtes i ukedagene. Det er dermed skikkelig kjipt om vi mister en helg. Sånn har det vært i noen måneder nå, og selv om jeg elsker det, begynner jeg å kjenne på at jeg rives mellom å være med han, og følelsen av at jeg også må være med vennene mine. Jeg er mer sosial enn hab sånn sett.

Anonymkode: c1c96...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja stort sett hver helg :) Vi jobber såpass forskjellig i ukedagene at vi som oftest overnatter hos hverandre i helgene, selv om det selvsagt finnes unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet i 10 mnd, er sammen 1 ettermiddag i uka og stort sett hver lørdag til søndag. Bor ikke i samme by, er 30 min kjøring mellom oss. Jeg synes vi burde vært sammen hele helgen, men han trenger å ha tid for seg selv. 

Jeg synes det er kjipt å ikke utnytte den ledige tiden vi har til å være sammen... 

Anonymkode: 8984e...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...